fbpx

מעריצה צמודה: אמו של דר' איל גולדברגר מהוספיס גליל עליון משתתפת קבועה בהרצאות בנה

קהילת המטפלים ברחבי הארץ מקיימת לאורך השנה מפגשים וימי עיון להחלפת מידע ולמידה הדדית. צוות הוספיס גליל עליון לוקח חלק בכנסים ובחלקם אף לוקח חלק פעיל.

לאחרונה השתתף צוות הוספיס גליל עליון  בכנס "חברוּת" שהתקיים בבית החולים הדסה הר הצופים. נציג הוספיס גליל עליון דר' איל גולדברגר העביר הרצאה שעסקה בקשרי גוף-נפש. דר' איל, הרופא  הראשי של הוספיס גליל עליון זכה, כמו תמיד, לשבחים רבים. בין המשתתפים בכנס, נכחה מעריצה קבועה של דר' אייל  רות גולדברגר – אמו הגאה, שהתמוגגה מנחת ומעשיית הקודש אותה מוביל בנה עם צוות ההוספיס המופלא.

"שמחנו מאוד להיות אתכם להיות יחד, לנשום, לשיר, ללמוד, לחוות. רצינו להודות לכם על מאור הפנים ופתיחות הלב שהבאתם אתכם למרחב שלנו, על שבאתם והייתם חלק מיום מיוחד כל כך. אנחנו מקווים שכל אחד ואחת מכם לקחתם לכם צידה לדרך מהיום הזה, ושהאדוות שלו ממשיכות להדהד" כתבה בסיכום רחל אטון, מנהלת ומייסדת עמותת "חברות", עמותה שנוסדה ומנוהלת ע"י רחל אטון על שם בתה רות אטון שנפטרה בגיל 11 וחצי ממחלת CF הארגון מאמין בשפת הרוח, היצירה והקשר האנושי כמשאב לריפוי וצמיחה, ופועל לקידום המרכז הרפואי כמרחב הוליסטי המרפא את גופו, רוחו ונפשו של כל אדם הבא בשעריו.

דילוג לתוכן