fbpx

אוחנה:"אני רוצה לראות את בוגרי הפקולטה לרפואה חיים בצפת והופכים לחלק בלתי נפרד מהקהילה"

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה נועד בראשית השבוע עם נשיא אוניברסיטת בר אילן פרופסור אריה צבן, מנכ"ל האוניברסיטה זהר ינון ודיקאן הפקולטה בצפת פרופסור קארל קוריצקי, במטרה לקדם תוכניות משמעותיות לחיזוק העיר צפת.

במהלך הפגישה שהתקיימה בלשכת נשיא האוניברסיטה עלו סוגיות רבות, המרכזיות שבהן: הרחבת הפקולטה לרפואה בצפת והעצמת פעילותה, בניית מעונות סטודנטים לפקולטה לרפואה בצפת, הקמת שכונת רופאים במסגרת השכונה החדשה המוקמת בצפת ולעודד גם לסטודנטים בעלי משפחות ולסגלי ההוראה להתגורר בשכונה זו.

בעיריית צפת רואים בהקמת שכונת רופאים לצד שכונת אנשי קבע ושכונת שוטרים כעוגנים משמעותיים לחיזוק העיר צפת באוכלוסיות איכותיות שיכולות לקדם את העיר צפת ולהעצים את הפעילות בעיר. אוחנה אמר בפגישה כי הוא מברך על הפעילות כיום ונוכחות של 600 סטודנטים לרפואה בצפת אך בחזונו הוא מצפה להעצמת והרחבת הפעילות באופן משמעותי והפיכת העיר צפת למרכזית ומשמעותית בתחום לימודי הרפואה וכן לראות את הסטודנטים לרפואה, בוגרי הפקולטה, רופאים, אנשי הסגל ובני משפחותיהם בצפת משתקעים בצפת ובונים בעיר את ביתם.

אוחנה: "אני רוצה לראות אותם חיים בצפת והופכים לחלק בלתי נפרד מהקהילה בעירנו, את הילדים משתלבים במערכת החינוך, את הרופאים משתלבים לצד הפעילות בפקולטה גם בקופות החולים ובבית החולים וכן בחיי התרבות, הפנאי המסחר, הספורט וכל התחומים בעיר".

נשיא בר אילן פרופסור אריה צבן ציין כי הוא מתרשם מאוד מחזונו של ראש העיר ומאמין כי יחדיו ניתן יהיה לקדם תוכניות משמעותיות להעצמת פעילות בר אילן בצפת וקידום העיר. השניים סיכמו כי במקביל לפעילות ראש העיר בערוצים מול חברי הכנסת, שרי הממשלה וראש הממשלה לקידום הצעת מחליטים למען העיר צפת. במקביל, נשיא האוניברסיטה יחל בקידום תוכניות להשקעות משמעותיות וגיוס תורמים לפרויקטים שעלו בפגישה.

דילוג לתוכן