fbpx

פסטיבל הכלייזמרים בצפת: שיא הקהל נשבר במופע הנעילה של עומר אדם

הזמר עומר אדם הוסיף שיא נוסף לשיאים שהוא שבר לאחרונה. אדם שמילא את פארק הירקון ואת סמי עופר יכול לסמן לעצמו וי נוסף כאומן ששבר את שיא הצפיה למופע בפסטיבל כליזמרים.

אירוע השיא הגיע לאחר שלפי הערכות המארגנים בשלושת ימי הפסטיבל הגיעו כ-15.000 אלף איש. הזמר עומר אדם משך להופעת הנעילה בסאריה כ-18.000 צופים לפי נתוני המשטרה אם כי בעיריה מעריכים כי מדובר במעל 26.000 צופים. עומר אדם ביצע קטעי כליזמרים מיוחדים במהלך הופעתו והקפיץ את הקהל. במקום הוצבו מסכי ענק ועובדי העירייה הכשירו שטחי צפייה נרחבים שיוכלו להכין את ההמונים. במופע נכחה שרת התרבות והספורט מירי רגב שברכה את ראש עיריית צפת ואמרה: "עשית מהפך מדהים בצפת בתקופה כל כך קצרה".

מיד לאחר אירועי הפתיחה הפסטיבל יצא לדרך ב-  5 במות ברחבי העיר ואלפי מבקרים גדשו את צפת כאשר בבמה המרכזית הופיעו בן סנוף, יובל דיין ומירי מסיקה לעניי 12,000 משתתפים כאשר למעלה מ 35,000 השתתפו ביום זה.ביום השני של הפסטיבל המגמה התחזקה, להקת שלווה, שלמה גרוניך, אהרון רזאל ונגן הקלרינט חנן בר סלע סחפו ורגשו עשרות אלפים, נגני הרחוב הפזורים בסמטאות הפכו לאטרקציה אמיתית, בסיורים המודרכים שהפעילה עיריית צפת השתתפו מאות מטיילים ובמנהרות של לבנות ולהבנות נרשמה נוכחות גבוהה מאוד.

במהלך הפסטיבל הופיעו גם: אמיל אייבנדר, מוסה ברלין,  בוריס סיחון מקנדה, קונסטנטין מוסקוביץ, מריו קורניק מקרואטיה, הבלקניה, 'בימת קרליבך' , בימת אמנים יוצאי חבר העמים, הרכבים מקומיים שונים, ועוד מופעים רבים ונוספים. עוד התקיימו שלל אירועים ללא תשלום ביניהם בימת 'כליזמרים לילדים', סיורים מודרכים, סדנאות ברוח הקבלה במרכז אסנט, סיור יומי במנהרות עתיקות, מתחם פוד טראק מיוחד, הקרנת סרטים והרצאות במרכז הקבלה ועוד שלל רב של אירועי חינם ברחבי צפת – לכל המשפחה.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה סיכם "שמחתי לראות את רחובות העיר צפת מלאים, את תושבי צפת מבלים, את העסקים בצפת מתפרנסים ואת הגאווה שחזרה לפניהם של תושבי צפת. צפת מתחדשת איינה סיסמה- זו המציאות הלכה למעלה. במהלך החודש האחרון אירוחנו בצפת את גיא זוארץ, יסמין לוי, פבלו רוזנברג, טריפונס, גלית גיאת, לאה שבת, חני נחמיאס, מוש בן ארי, להקת שלוה, מירי מסיקה, יובל דיין, בן סנוף, נרקיס, עומר אדם ושורה ארוכה של מופעים נוספים כאשר השבוע יגיע אלינו גם רותם כהן- זה מהפיכה תרבותית אמיתית שמתחברת לעשייה שאנו מובילים בתחום התשתיות, חזות העיר, חינוך, ספורט, תיירות ותחבורה- תושבי צפת זה שלכם ולמענכם.

אני מודה לעובדי עיריית צפת על ההשקעה הרבה, למשרדי התרבות והספורט, התיירות, לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל והבינוי, למפעל הפיס, לרשות לפיתוח נגב גליל, מכללה אקדמית צפת, נתיב אקספרס ובנק דיסקונט על תמיכתם בפסטיבל ולחברת דה- סטיישן על הפקה איכותית ומקצועית שלא נראתה כמותה בצפת!".

השאר תגובה

דילוג לתוכן