fbpx

אמיר רוסתום:"גאה להיות הצ'רקסי הראשון של ריחניה בליגת העל"

לרוסתום קשה להתנער מהקשר המשפחתי שחקן הנבחרת ביברס נאתכו

אמיר רוסתום שחתם לא מכבר לשלוש שנים אצל מחזיקת גביע המדינה בני יהודה ת"א, הוא עוד שחקן מבית היוצר של איתורן ק"ש שלא דואגת לחבק את שחקני הבית ונותנת להם לרעות בשדות זרים.

צילומים: דף הפייסבוק הרשמי של בני יהודה.

במקרה, של רוסתום, בני יהודה היא לא שדה זר אלא הזדמנות לקפיצת מדרגה לקידומו האישי. רוסתום שבקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-21, הוא יליד הכפר הצ'רקסי ריחניה שבעידוד ובתמיכת הוריו בנה את עתידו ככדורגלן מגיל צעיר מאוד במועדון הכדורגל של מכבי חיפה, שם החל את צעדיו הראשונים. עיזאת, אביו של השחקן שהיה צריך לשלם מחיר יקר בהזנחת הסופרמרקט המשפחתית בכפר לטוכת הנסיעות הארוכות לאימונים בחיפה, העביר את בנו לפני 11 שנה להפועל ק"ש שם שיחק במחלקות הנערים והנוער עד לפני כשנה.

רוסתום המשחק בעמדת המגן השמאלי, לא עלה לקבוצה הבוגרת של המועדון ועבר לשחק בעירוני נשר בליגה א'. רוסתום הפך לשחקן הרכב משמעותי בקבוצה ואף כבש שלושה שערים. בסיום העונה הומלץ רוסטום שחוזר ע"י הפועל עכו והפועל ר"ג לצוות המקצועי של בני יהודה ולאחר אישורו של מאמנה, יוסי אבוקסיס הוחתם באמצעות סוכנו עו"ד שי אבני לשלוש שנים.

רוסתום, יודע שחובת ההוכחה עליו והוא ייצטרך להלחם על מקום בהרכב הראשון מול שחקנים מנוסים וותיקים ממנו. הוא עדיין לא רשם נקודות משחק ראשונות בליגת העל, אך הספיק לרשום 180 דקות בצמד המשחקים מול נפטצ'י באקו בליגה האירופאית שהודחה מהמשך המשחקים ע"י בני יהודה. 90 דקות היו לרוסתום גם בגביע הטוטו מול מכבי ת"א שניצחה את הכתומים, 1:0. רוסתום מקווה מאוד להיות בסגל במשחק ביום ראשון בבלומפילד מול האלופה, מכבי ת"א.

לרוסתום קשה להתנער מהקשר המשפחתי מצד הסבתא עם שחקן הנבחרת ופרטיזן בלגראד ביברס נאתכו. השניים אומנם לא מתראים אך נמצאים בקשר טלפוני. רוסתום מפרגן לנאתכו לדרך שעשה מכפר קמא להפועל ת"א ומשם לקבוצות הפאר של אירופה. רוסתום מודע לכך שהדרך לתהילה היא קשה, אך מאמין ביכלותיו להגיע לפסגות הגבוהות ביותר. "אני גאה להיות הצ'רקסי הראשון של ריחניה בליגת העל", אומר רוסתום שהעתיק את מגוריו לראשל"צ אך לא מוותר על קשר יום יומי עם הוריו ושני אחיו.

השאר תגובה

דילוג לתוכן