fbpx

פתרון למחאת ההורים בצפת: אוחנה התערב וילדי הגן לא יישבתו – הילד חוסן

הסאגה סביב התנגדות הורים לילדים בגן "כנרת" בצפת לשלוח את ילדיהם לגן, מחשש לחשיפה למחלות וזיהומים עקב סרוב משפחה מהגן לחסן את ילדיהם מטעמים אידאלוגיים, נפתרה לשביעות הורי הילדים.

במכתב ששיגרו ההורים לראש עיריית צפת, שוקי אוחנה ופרטיו אף פורסמו בדפי הפייסבוק חשפו ההורים על חששם מהידבקות ילדיהם בתקופה שמשרד הבריאות נלחם במיגור החצבת. "ביום שלישי האחרון, באסיפת ההורים גילינו שיש בגן ילד שמשפחתו מתנגדת לחיסונים והילד לא מחוסן.הימצאותו של ילד לא מחוסן בגן של 30 ילדים היא סוגיה שלא ניתן לעבור עליה על סדר היום", כתבו ההורים.

עוד נכתב במכתב: "בקרב משפחות ילדי הגן ישנם הורים סבים וסבתות שעוברים טיפולים כימותרפיים, נשים בהריון ואחים תינוקות שנמצאים בסכנה ממשית להידבקות. שלא לדבר על ילדים בגן שעברו ניתוחים מורכבים.הימצאותו של ילד לא מחוסן מסכן את ילדינו ובני משפחותינו באופן ישיר. אנחנו לא נסכים לפגיעה בזכותנו לחיים בריאים, על חשבון קידום אידיאולוגיה.

ההורים איימו שישביתו את הלימודים בגן עד שיימצא פיתרון ודרשו מראש העיר, אוחנה את התערבותו. אוחנה המשמש כיו"ר החינוך אכן התערב והביא לפתרון. הילד חוסן וכעת בגן רגועים. ההורים העלו פוסט מסכם בנושא: "ילדי גן נוף כנרת חזרו היום לגן בשמחה,הגן שלנו בדרך להיות מחוסן ומוגן.תודה לראש העיר שוקי אוחנה על עזרתו בסיוע לפתרון בעיית החיסון.אנו שמחים כי עתה ילדינו ובני משפחותינו יהיו מוגנים".

12 תגובות

  1. על התעללות בפעוט לא משביתים גן ועל חיסון כן? העולם השתגע!
    אם חיסונים מגנים מפני תחלואה מה איכפת לכם שיש ילד אחד שאינו מחוסן?
    הבורות הו הבורות.

  2. מחבקת את ההורים, שנכנעו ללחץ ואיומים.

    ההורים האחראיים על השיימיניג. אתם ישנים טוב בלילה? הצלחתם לכפות את השקפת עולמכם ? אולי תבצעו לעצמכם ולצוות בדיקת נוגדנים, אולי למישהו אין מספיק נוגדנים, שירוץ להתחסן המסוכן הזה.
    אני מזועזעת. לאן הגענו? אתם מכילים את החולים? מה עם להכיל דעות של אנשים אחרים, גם אם אתם לא מסכימים?

  3. שמחה שהילד זכה להתחסן, ועכשיו גם הוא וגם חבריו מוגנים ממחלות קשות.

  4. טוב מאוד.
    מי שלא מעוניין לחסן, מוזמן ללכת לגן עם ילדים לא מחוסנים.
    אין מקום בחברה שלנו, שמכילה מוחלשי מערכת חיסון, לאנשים המוכנים לסכן את ילדיהם ואת הסביבה בשם אמונות לא מבוססות.

  5. גועל נפש. מקווה שיעשו להורים האלה גם פרוצגורות רפואיות בכפייה

  6. לא מבינה את פחד ההורים המחסלים את ילדיהם. אם ילד מחוסן, הוא אמור להיות מוגן. מה אכפת להם אם יש ילד לא מחוסן? הכי הרבה כביכול הילד הלא מחוסן ייחלה. כי הרי חיסון מחסה נכון? אז מה הקטע *אני אמא לא מחסלת וגאה בכך!*

  7. חבורת מגעילים פרימיטיביים. הלוואי שיחרימו את הילדים שלכם! כמה רוע ובורות להחרים ילד בריא?? אלוהים אדירים לאן הגענו. כמה שנאת חינם. אבוי לנו!
    תפתחו קצת חשיבה עצמאית, מקסימום תופתעו לגלות כמה טיפשים ושטופי מוח אתם. עוד לא מאוחר לתקן את העוול שאתם גורמים.
    כואב הלב.

  8. ההורים מרוצים מהשמיינג ומהבושה האנושית בה נטלו חלק?
    חבל שהורי הילד הבריא !! נפלו תחת האיומים.
    הייתם חלשים מידי ונכנעתם להמון האלים והבור כל-כך.

  9. וההורים כבר אוכלים בשר?

  10. הפרעה נפשית של ההורים בגן, לשלול מהם את הזכות להיות הורים ולקחת את ילדיהם לאומנה. והזוג האומלל שחויב לחסן את הילד -חבל שנכנעתם לטרור. פשוט גועל נפש. אוכלוסיה פרימיטיבית

  11. בושה וחרפה להורים האלו ולעיר הזאת ככה בדיוק היה בשנות ה- 30 של המאה הקודמת,
    כצאן לטווח.

    בושה שהשכל וההגיון הישר התאדו, נעלמו, נמחקו.

    אנשים איבדו כל יכולת לחשיבה עצמאית.

השאר תגובה

דילוג לתוכן