fbpx

דזי בארמור חתם בצפת: השחקן שריצה מאסר על ייבוא סמים רואה בקבוצה כקרש קפיצה לשיקום הקריירה

שחקן אתלט שמסוגל לסייע להעפיל ליגה

קבוצת מ.ס. דניאל צפת, ממשיכה להפתיע. לאחר שהחתימה את המתאזרחים, ג'רמין הול ואבי פוגל, היא צירפה מתאזרח אמריקאי נוסף.

צילום: דף הפייסבוק של השחקן.

צפת סיכמה עם דזי בארמור ג'וניור. ואם השם נשמע לכם מוכר זה בגלל שהוא בנו של דייזי בארמור, שחקן העבר בנבחרת ישראל, הפועל חולון, הפועל גליל עליון ומכבי ראשל"צ. דזי בארמור הבן (29 -1.98), שיחק בעונה החולפת במכבי מעלה אדומים וקודם לכן באליצור יבנה והפועל באר שבע. מדובר בשחקן אתלט המתמחה בדאנקים, שחורש נהדר את המגרש ושיחק בעמדות 3-4. באוניברסיטת סן ברנרדינו בארה"ב מהליגה השנייה במכללות עם ממוצע של 11.4 נקודות. דווקא בתקופה מצויינת מבחינתו במכבי מעלה אדומים מהארצית, קריירת המשחק שלו נעצרה.

בארמור, הורשע בחודש מרץ בייבוא של סמים מסוג קאנביס, החזקה בסמים שלא לצריכה עצמית וקשירת קשר לעשות פשע, ונשלח למאסר של שבעה חודשים וחצי. המאסר שלו קוצר והוא שוחרר מהכלא לאחר שלושה חודשים בשל התנהגות טובה. בארמור השוהה כעת אצל המשפחה בפרזנו בקליפורניה, הוצע לצפת ע"י סוכנו. השחקן שעד לתקרית הסמים, היה שחקן מבוקש, הסכים לשחק בצפת במטרה לשקם את קריירת הכדורסל שלו.

בצפת, התלהבו לצרף לסגל שחקן ברמתו של בארמור והחליטו לתת לו הזדמנות אך התנו זאת במספר סעיפים בחוזה על מנת להבטיח שהשחקן, יילך בדרך הישר. רבים בכדורסל הישראלי, ירימו גבה על הצעד האמיץ שעשתה צפת בהחתמת שחקן שאולי נחשב מעולה וכשרוני, אך עם תדמית בעייתית. צפת רוצה להרוויח מהמהלך גם מקצועית וגם מעשה טוב בשיקום השחקן. במהלך שבוע הבא אמור בארמור לנחות בארץ ולהצטרף להכנות לקראת משחק גביע האיגוד מול הפועל טבריה שייערך ב-22 לחודש ספטמבר. המאמן, שלום (פופי) חדד סיפר לכתבינו כי עם החתמת בארמור, סגל השחקנים העומד כעת על 12 שחקנים סגור לעונת המשחקים הקרובה .

השאר תגובה

דילוג לתוכן