fbpx

מפקד עוצבת חירם:"אנו רואים במשימת ההגנה ושמירה על בטחון התושבים כמשימה החשובה ביותר"

לכבוד חג ראש השנה שיגר אל"ם, יהודה ואך מפקד חטיבת חירם 769 בגליל אגרת ברכה לראש השנה לתושבי הצפון. ואך: "עם כניסתי לתפקיד לפני מספר חודשים, בין שאר הדברים שלמדתי על הגזרה, שמחתי לגלות על החוסן של תושביה ועל תחושת ההירתמות והאחריות שאתם מפגינים.

בתקופה האחרונה, נאלצנו להתמודד עם לא מעט אירועים ואתגרים אשר הציבו אותנו אל מול מתיחות מבצעית, אשר גם בהם נוכחתי לגלות כי הקשר ההדוק והשיח אתכם הינם אבן מרכזית בהצלחה שלנו. יכולתכם לשמור על שגרת החיים והאיתנות גם בתקופות כאלו, עוזרות לנו לממש את תפקידנו בצורה נאמנה.אל מול האיום שחווינו בגזרה במסגרת המתיחות האחרונה, פעלנו ונערכנו באמצעים גלויים וסמויים על מנת לשמור על הביטחון ותחושת הביטחון תוך הקפדה על השגרה האזרחית.

אנו רואים במשימת ההגנה ושמירה על בטחון התושבים כמשימה החשובה ביותר. משימתנו באה לידי ביטוי בהגנה ובמלחמה, לצפות את כוונות האויב ולפעול על מנת לנצח.הקשר ההדוק ושיתוף הפעולה עם היישובים, ראשי הרשויות והרבש״צים מוכיח עצמו ואנחנו נמשיך לחזק אותו בכל עת על מנת לתת תחושת ביטחון מקסימלית.בשנה האחרונה, צה״ל פעל בכמה מישורים על מנת להחליש את ארגון חיזבאללה ופעולותיו, ביניהם, חשיפת פרויקט המנהרות והשמדתן. אנחנו ממשיכים בעשייה המרובה בעזרת טובי החיילות והחיילים, הקצינים והקצינות שיש לצבא ההגנה לישראל.

תחילתה של השנה העברית החדשה מייצגת עבורנו פתח להזדמנויות חדשות, צמיחה ופריחה. ברצוני לאחל לכל אחד ואחת מכם, חג שמח ושנה טובה. נצלו את הזמן וצאו לטייל בגזרתנו היפה אל מול הנופים המרהיבים לצד אהוביכם ויקיריכם.שמרו על עצמכם וחג שמח.בהערכה גדולה, מפקד עוצבת חירם, אל״ם יהודה ואך".

השאר תגובה

דילוג לתוכן