fbpx

המבחן האמיתי: צפת מעודדת מהשמינייה מול נהריה מתארחת אצל המוליכה כרמיאל

אומנם, זה רק המחזור השלישי והליגה רק בשלבי הפתיחה, אך בליגה ג', איבוד נקודות בשלב מוקדם עלול לעלות ביוקר בשלב מאוחר יותר במהלך העונה את זה יודעים בצפת ובכרמיאל.

כבשו שלושה שערים: דור אדרעי – צמד ושמואל אבגידור.

הקבוצות שחידשו בצוותא את חזרתן לליגה, ייפגשו ביום שישי הקרוב בכרמיאל למשחק ראש בראש שמעורר עניין גם אצל, בני ג'דיידה מכר וכפר סמיע שגם הצהירו על מאבק על כרטיס העלייה לליגה ב'. כרמיאל גייסה לשורותיה את השוער אושרי לוי כאיש מפתח. לוי בעונה החולפת בחצור, הביא עמו את ישראל דרור ואת זאיקה איליה. כמו כן משחק בקבוצה, פאדי בדראנה שסייע בעונה החולפת לטובא להעפיל ליגה עם 33 כיבושים בליגה ג'. כרמיאל לאחר 2 מחזורים, מאזן נקודות מלא עם 0:10.

חילקו הוראות: המאמנים ממן על הקווים וסופר מהיציע.

צפת המדורגת במקום השלישי עם 4 נקודות, מגיעה לכרמיאל מעודדת מניצחון גדול בטובא על הפועל נהריה, 1:8, (1:3), צפת ללא יאיר שריקי הפצוע והמאמן יוסי סופר עקב הרחקה אך עם חגי ממן על הקווים, לא התקשתה מול נהריה והמשחק דמה למשחק אימון של ניסוי כלים. את השערים לצפת כבשו: דור אדרעי -2, דודו אפללו, בן שמואלי, יחיאל כהן, נתי גולני, שמואל אביגדור ועצמי. שלומי אביסדריס ששיחק 70 דקות לא היה שותף לחגיגת השערים. שפט: לואי בדארנה ועוזריו – אמל דיאב ויוסף הייב.

שלמוי אביסדריס לא כבש – אולי מול כרמיאל?

גם את המשחק בכרמיאל ינהלו בצוותא המאמנים, חגי ממן על הקווים ויוסי סופר מהיציע עקב הרחקה ע"י ועדת המשמעת. מנהל הקבוצה, יניב אוחנה רואה בחשיבות רבה את המשחק בכרמיאל וקורא לאוהדים מצפת להגיע ביום שישי הקרוב לאצטדיון בכרמיאל ולתמוך בקבוצה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן