fbpx

בצפת מרוצים: נשבר שיא המשתתפים בסיורי הסליחות

אירוע הסיום לפסטיבל 'סליחות בסמטאות' בצפת הסתיים הלילה (שני) במעמד מרשים ומרגש של אמירת סליחות עם פייטנים, הרב הראשי לצפת הרב שמואל אליהו, ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ולמעלה מ – 2,500 משתתפים מכל רחבי הארץ.

במסגרת הפסטיבל התקיימה פעילות לילית נרחבת בעיר העתיקה בצפת הכוללת מופע מוסיקאלי, מגוון של סיורים מודרכים ברחבי העיר העתיקה בסוגים שונים, בסמטאות ניגנו נגני רחוב ברוח הכליזמרים והסליחות, ותפילת סליחות בבתי הכנסת העתיקים של צפת- אבוהב, אבריטש והאר"י האשכנזי עם מיטב הפייטנים.

בין הסיורים: 'לבנות ולהבנות' סיורים המחברים בין המאה ה-16 להווה הצפתי במנהרות העתיקות של צפת במעמקי האדמה, מרכז אסנט קיים סיורים בציר חייהם של גדולי עולם הקבלה, 'בשביל הלב' קיימו סיורים המחברים בין הרגש לרוח צפת בנגינה וסיפורים, ברוח צפת קיימו סיורים מנגנים ייחודיים באמצעות אוזניות במטרה שלא להפריע לשכנים, בית עבו קיימו סיור מודרך שיסתיים במפגע מספרי סיפורים מוסיקאלי, מרכז הקבלה של צפת קיים סיורי רוחניות באתרי הקבלה, ועוד.

בעיריית צפת, מרוצים מהתנהלות הפסטיבל שזכה להצלחה גדולה ולהשתתפות שיא של כל הזמנים של אורחים ומשתתפים וכעת נערכים לאירועי חול המועד סוכות.

השאר תגובה

דילוג לתוכן