fbpx

מפקד הצפון בפיקוד העורף:"נמשיך לפעול יחדיו להגברת המוכנות לשעת חירום"

לקראת יום הכיפורים, מפקד הצפון בפיקוד העורף, אל"ם גיא ברגר שיגר את ברכתו לתושבי הצפון. ברגר:"תושבי הצפון היקרים, חגי תשרי מהווים עבורנו הזדמנות להתחדשות אישית ולאומית. אנצל הזדמנות זו לברך כל אחד ואחת מכם בברכת שנה טובה, שנה של התחדשות, עשייה ושותפות.

לפני כחודש קיבלתי את הפיקוד על מחוז צפון בפיקוד העורף תוך תחושת שליחות והבנה של גודל האחריות. זכות גדולה היא להיות מופקד על החוסן האזרחי הבא לידי ביטוי במאמץ הצלת החיים ושמירת הרציפות התפקודית של תושבי הצפון, אשר מהווים רכיבים מרכזיים בניצחון צה"ל. הצפון הפך במרוצת השנים לביתי השני. הנחלים, נוף גבעות הגליל וסלעי הבזלת של רמת הגולן. אך יותר מכל, האנשים שחיים כאן מחוברים באופן עמוק ושורשי לאדמה, כפי שאמר יצחק רבין ז"ל – "ביטחון איננו רק הטנק, המטוס וספינת הטילים, ביטחון הוא גם ואולי אף קודם כל האדם, האזרח הישראלי".

עם שוחר שלום אנחנו, אך אויבנו מצפון לא נחים ולא שוקטים, מפתחים כל העת יכולת לפגיעה בעורף, ותפקידנו להיות במוכנות לכל תרחיש. בשבועות האחרונים, גם אתם תושבי הצפון חוויתם אירועים ואתגרים, ביניהם ירי משטח לבנון ליישוב אביבים, מה שממחיש את חובתנו לעסוק כל העת במוכנות לחירום. יחד, אנו פיקוד העורף בשותפות עם הרשויות, משרדי הממשלה וארגוני החירום נמשיך לפעול יחדיו להגברת המוכנות לשעת חירום. תקופת החגים מהווה הזדמנות מצויינת להנות עם הקרובים לנו,
צאו לטייל בצפון היפה ושמרו על עצמכם, בהערכה רבה ובברכת גמר חתימה טובה לכם ולמשפחותיכם,
אל"ם גיא ברגר, מפקד מחוז צפון.

השאר תגובה

דילוג לתוכן