fbpx

מוכנים לעכו – צפת פתחה את העונה בניצחון משכנע על מגדל העמק

איזה חורף חם, הולך להיות השנה בצפת. לפי פתיחת העונה של הפועל דניאל צפת במשחקה מול הפועל מגדל העמק, הקבוצה המקומית הולכת להיות ההצגה הטובה בעיר ואסור לאוהדים להשאר אדישים.

צפת עם סגל רחב ואיכותי והמאמן הבלתי נגמר של הקבוצה, שלום (פופי) חדד, הוכיחה לראש העיר, שוקי אוחנה שיש ביציע כי בכוונתם להחזיר לו על כל שקל שהוא נתן העונה (והוא נתן) במאמצים לסיים את העונה בעליה ללאומית. יש לצפת שלד נהדר שלצד המשכיות מביא איתו גם רעננות וחיזוקים במקומות הנכונים. שלושה מתאזרחים, מצויינים ( הול – פוגל – ברימור) שיודעים שואו לקהל במספר מהלכים יפים הכוללים דאנקים מדהימים ולאחר הסרת חלודה הם יהוו את השלד המוביל של הקבוצה כספקי נקודות. הרכש הירושלמי של האלופה לשעבר, הפועל ירושלים בדמותו של עידן רג'ואן, מוסיף המון צבע. עוד שחקנים שאמורים להיות דומיננטים העונה. רז מור, אלון לוין, הקפטן גיא יוסיפוביץ, גיא גרינשטיין, איתי אלון, מאיר כהן, צחי יטח, תומר דהן.

שלושת המתאזרחים נתנו את הצבע למשחק: דייזי בורימור, ג'רמין הול ואבי פוגל.

צפת מעודדת מניצחונה תתארח במחזור הקרוב למשחק, שאפשר לכנות אותו כבר במחזור השני כמשחק העונה. היריבה מעכו בה משחקים השלישיה הוותיקה והמפחידה, עידו קוזיקרו,אילן נניקשוילי וטל פרסלני רוצה להשאיר מאחור רצף של 4 הופעות בפלייאוף הליגה הארצית שהסתיימו בארבע הדחות בשלב חצי הגמר . המשחק הוא חשוב לקבוצות להמשך הדרך הארוכה. עכו שהפסידה במשחק לא קל בחוץ בכפר קאסם, 81:83. תנסה להתאושש מול היריבה המושבעת מצפת.

קדם למשחקה של צפת מול מגדל העמק, טקס מרגש בהשתתפות משפחתו של דניאל הרוש ז"ל שוחר בטכני של חיל האוויר שנצח בפיגוע רצחני בחיפה. הקבוצה הקרויה על שמו של דניאל תקבל סיוע מהמשפחה. בניצחונה של צפת על מגדל העמק, 83:95 (35:48) קלעו: גרמן הול 26 – עידן רגואן 18- אבי פוגל 16- אלון לוין 13- דיזי בארמור גוניור 10- גיא יוסיפוביץ וגיא גרינשטיין 4 כ"א – רז מור 3.

השאר תגובה

דילוג לתוכן