fbpx

עשרות אייפדים עם תוכנות מתקדמות חולקו לצוותי החינוך המיוחד בצפת

בטקס חגיגי ומרגש חולקו על ידי עיריית צפת, קרן אתנה, מפעל הפיס, הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד עשרות אייפדים חדשים ומתקדמים עם תוכנות ואפליקציות מיוחדות לצוות החינוך המיוחד בעיר במטרה לשפר את הסיוע לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים.

מדובר במיזם חשוב שעד כה העיר צפת לא נכללה בו וראש העיר שוקי אוחנה פעל על מנת לרתום את כלל הגופים ולגייס תקציב מצד עיריית צפת במטרה לחזק את צוותי ההוראה בצפת. באגף החינוך שבעיריית צפת מציינים כי מדובר בשלב א וכי בהמשך יחולקו אייפדים וכלים מתקדמים נוספים גם לצוותי חינוך נוספים.כמו כן, צוותי המורים והגננות יקבלו הדרכות והשתלמויות מקצועיות בהיקף של 120 שעות כחלק מתוכנית עיריית צפת להעצים את הצוותים החינוכיים ולאפשר להם לתקשר טוב יותר עם התלמידים.

באמצעות התוכנית ייהנו הצוותים מכלים חדשים ומגוון רחב של חומרי לימוד העתידים לשנות באופן משמעותי את חייהם של התלמידים, לאפשר להם תקשורת טובה יותר עם המשפחה, הצוות החינוכי והסביבה, לצמצם פערי למידה ולהנגיש עבורם את חומרי הלימוד. לדברי מנהל אגף החינוך מוטי כהן: "אחת המטרות המרכזיות שהציב ראש העיר הינה חיזוק מערך החינוך בצפת, קידומו ושיפורו ואירוע זה ממחיש את ההתקדמות האדירה בנושא".

משה חיימוביץ' , המפקח על התקשוב במחוז הצפון ציין: "כיליד ובן העיר צפת היה לי חלום שצפת תהיה עיר מתוקשבת, לשמחתי עכשיו זה מתחיל להתרחש ואני מאמין שעם שיתוף הפעולה שיש לנו מצד העירייה והעומד בראשה ניתן יהיה להזניק את צפת קדימה".הגברת דפנה תמיר מנהלת התוכניות בקרן אתנה העניקה לראש העיר תעודה אישית חתומה על ידי נשיאת הקרן והוסיפה: "נפגשתי עם ראש העיר לפגישת עבודה וסיכמנו על מספר השקעות של הקרן במיזמים  חינוכיים למען ילדי העיר צפת"

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "מבחינתי היה ברור וטבעי שבגל הראשון נעניק את האייפדים לצוותי החינוך המיוחד,  אנחנו פועלים על מנת לחזק את צוותי ההוראה ולהעשיר את הידע והיכולות שלהם על מנת שיעניקו לילדנו את הטוב ביותר. למיזם החשוב הזה שותפים רבים- קרן אתנה, מפעל הפיס, משרד החינוך הסתדרות המורים ובנק מסד ובשם העיר צפת, הילדים, ההורים והצוותים החינוכיים אני מודה לכולם על העשייה הברוכה, כך מנגישים מידע, מצמצמים פערים ומבצעים מהפכה למען ילדי העיר צפת".

השאר תגובה

דילוג לתוכן