fbpx

קפה עופר: יוזמה משותפת לעמידר והגרעין התורני זוכה להצלחה בקרב הגיל השלישי בצפת

קפה עופר, הינה תכנית שבועית לבני הגיל השלישי במסגרתה נפגשים עשרות תושבים דוברי השפה הרוסית במועדונית השכונתית בשכונת עופר בעיר צפת, מקיימים שיחות סלון ונהנים מהחברותא לצד הקפה.

התכנית של קפה עופר הינה יוזמה של חברת עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון ובשיתוף הגרעין התורני צפת. לאחרונה קם מיזם חדש בקפה עופר של הרצאות המועברות על ידי התושבים בתחומי עניין שונים והתחביבים שלהם. כל אחד מהמרצים בוחר את נושא אחר ומשתף אותו עם חבריו, בכך המשתתפים מעבירים מידע אחד לשני.

ההרצאה האחרונה שהתקיימה בשבוע שעבר הועברה על ידי מרק (בן 85), מהנדס של התעשייה האווירית בעבר וכיום פנסיונר חובב מוזיקה. מרק בחר להעביר לחבריו הרצאה בנושא מוזיקה משנות ה-70 וה-80.

מזל איובי, מנהלת קשרי קהילה בעמידר מחוז צפון: "קפה עופר זו לא רק תכנית – זו קהילה, תושבי השכונה דוברי השפה הרוסית חיפשו מקום שיספק להם את החברותא, את החברה המשותפת. הקפה מאגד אותם אחת לשבוע לשיחות בנושאים שונים. אנו נהנים לראות את החיבור הקהילתי שנוצר בין המשתתפים."

לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות ובהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, מפעילה עמידר החדשה באמצעות אגף קשרי קהילה את תכניות "עמידר בקהילה" בשיתוף הרשויות המקומיות לטובת הרחבת השירותים החברתיים לדיירי הדיור הציבורי ולרווחתם,

השאר תגובה

דילוג לתוכן