fbpx

ישיבת חורף "פתיתי שלג" בעיריית צפת עם תאגיד המים האזורי פלג הגליל

תאגיד המים האזורי פלג הגליל נערך לחורף עם כל הגורמים המוסמכים "נערכים גם לאפשרות של מזג אוויר קיצוני וסוער".

נערכים לחורף בעיריית צפת

כמידי חורף תאגיד המים , פלג הגליל, השתתף השבוע בישיבת הערכות חורף ובעיקר להתמודדות עם מזג אוויר קיצון בעיריית צפת.  

צביקה בינדר ראש ענף ביטחון מים ותפעול בתאגיד פלג הגליל דיווח כי בישיבה השתתפו כל הגורמים העוסקים בחירום , ביניהם: בכירי עיריית צפת, נציגי צה"ל- פיקוד צפון ופיקוד העורף , מועצה מרום הגליל, תאגיד המים האזורי , פלג הגליל, , מד"א, כיבוי אש, רחל, קק"ל, וחברת חשמל. בישיבה הוצגה סקירה של הלקחים שהופקו, חלוקת אמצעים ותכנון חסימות וטיפול בבעיות בזמן אמת. מסר בינדר.

בתאגיד המים פלג הגליל מבצעים כמידי שנה פעילות מקדימה לרבות : בדיקות לגנרטורים הסמוכים למשאבות המים והביוב, כשירות למכלי המים, אביזרים וצנרת, במחסן התאגיד ובמחסני הרשויות, בדיקות משאבות המים במיכלי 5 קוב והנעתם, בדיקת אמצעי תאורה לתחנות חלוקת המים, הצטיידות בסולר למשאבות המים ותחנות השאיבה (למקרה של הפסקת חשמל). הצטיידות בציוד חורף לעובדי השטח. נעליים, חרמוניות, שכמיות גשם וכו'.

ראש עיריית צפת , שוקי אוחנה: נערכנו מבעוד מועד וקיימתי כבר ישיבת הערכות של הרשות המקומית במטרה לשפר את המוכנות וההערכות לארועי קיצון של מזג האוויר. בישיבה האחרונה בצפת שהתקיימה עם כל הגורמים הנחתי על הגברת ההערכות מבחינת אמצעים וכן טיפול הרווחה באוכלוסייה".

מנכ"ל התאגיד רו"ח , אדי שוסב: יש לשים דגש באירועים הללו על נושא הבטיחות של עובדי התאגיד, הקבלנים שעובדים עם התאגיד ובטיחותם של צד ג' . שוסב ציין כי מתפקידנו לאפשר אספקת שירותי מים וביוב בכל מזג אוויר, במקום שיש בו ספק בקשר לבטיחות העובדים יש להמנע מכל פעולה שלא תורגלה . "ערך הדבקות במשימה פחות חשוב בעניין אספקת שרותי מים וביוב מערך חיי אדם ומבטיחות עובדי התאגיד והעובדים מטעם התאגיד" אמר שוסב

השאר תגובה

דילוג לתוכן