fbpx

ממלכתי ב' בצפת נבחר לאחד מ-12 בתי ספר בארץ בהם תפעל תכנית מהפך

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה יחד עם צוות אגף החינוך בעיריית צפת פעלו מול גורמים במשרד החינוך על מנת שתוכנית "מהפך" מתוכניות הדגל של משרד החינוך לא תפסח על העיר צפת.

 התוכנית כוללת ליווי של מאמן פדגוגי מומחה למורים, נוכחות של שני מורים בכיתה בשכבות הנמוכות, יצירת מערך למידה אישי לתלמידים, הקפדה על למידה בקבוצות קטנות, שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים והגברת לימודי אומנות וחינוך גופני. נושאים אלו הינם רק חלק מה-"מהפך" ממנו ייהנו תלמידי בית הספר ממלכתי ב בצפת. תכנית "המהפך" הינה תכנית חדשה ומיוחדת של משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי ומכון אבני ראשה, שתפעל ב-12  בתי ספר בלבד בכל רחבי הארץ בית החינוך ממלכתי ב' בצפת.

ראוי לציין כי הכללת צפת בתוכנית הינה תוצאה של החיבור המצוין שיצר ראש עיריית צפת ויו"ר מחלקת החינוך שוקי אוחנה עם מנהלת המחוז הצפוני במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון, שבחנו ומצאו כי בית הספר הציג שינוי פדגוגי ואקלימי ניכר. התוכנית החדשה תחל בבית הספר ממלכתי ב' כפיילוט ומחלקת החינוך בצפת יחד עם המחוז יבחנו בהמשך אפשרות לשילוב בתי ספר נוספים בתוכנית.

ראש עיריית צפת שוקי ציין: "תכנית "מהפך" מביאה בשורה אמיתית ומשמעותית לעיר צפת ואני בטוח כי תסייע לתלמידים לשפר את הישגיהם, תוך התערבות מקיפה ומעמיקה במטרה להוביל לשינוי משמעותי באמצעות תכנית לאומית. התכנית שתפעל בשבע זירות שונות מציגה דרישה לרף גבוה של עשייה ואיכות הוראה. ננצל בצורה מושכלת את המשאבים ויחד עם הצוות החינוכי, ההורים והתלמידים נוביל ל"מהפך"".

השאר תגובה

דילוג לתוכן