fbpx

סא"ל יניב קריאף: "אני מסיים את השרות בצה"ל בתחושת סיפוק אדירה וגאה"

20 שנה של הגנה בגבול לבנון

 ״זכות עצומה נפלה בחלקי להיות חלק מאוגדה 91, עוצבת הגליל הקרויה על שם חבל הארץ המדהים עליו היא מגינה. חבל ארץ המשלבת בו נופים, אנשים והתיישבות מכל התרבויות, הזהויות והדתות, עבר, הווה ובזכותינו גם עתיד״,  כך פתח את דבריו סא״ל יניב קריאף, קצין ההגמ״ר של אוגדה 91 במעמד בו סיים את 20 שנותיו בגזרת עוצבת ה״גליל״.

סא"ל קריאף עם ילדיו.

עוד הוסיף, קריאף: ״אני מסיים את תפקידי כק.הגמר 91 ואת השרות הסדיר בצה"ל בתחושת סיפוק אדירה וגאה כי יחד עם שותפי ומפקדי הצלחתי לתרום להשפיע, לקדם ולחזק ולמעשה לשים את העורף באוגדה, בחזית".

בשירותו, פעל ללא הרף, על מנת להגביר ולחזק את ההגנה בגבול לבנון

קריאף תושב צפת שירת כקצין ההגנה המרחבית של האוגדה בשבע השנים האחרונות.לפני כן, מילא עוד מספר תפקידים בגזרה. בשירותו, פעל ללא הרף, על מנת להגביר ולחזק את ההגנה בגבול לבנון. בשיתוף פעולה מתמיד ויום יומי אל מול ראשי הרשויות וגורמי הביטחון האזרחיים עם הגזרה, לקח חלק משמעותי באירועים מעצבים כמו ״מבצע מגן צפוני״, הערכות ״בין המיצרים״ ועוד רבים. קריאף הוביל ופיתח פרויקטים ותוכניות רבות לחיזוק היישובים, חיזוק הגנה וחיזוק הקשר של צה״ל עם התושבים.

במעמד ההחלפה נערך בטקס חגיגי בהשתתפות ילדיו של קריאף, העניק מפקד עוצבת ״הגליל״, תא״ל שלומי בינדר תעודת הערכה על פועלו של קריאף ועל תפקודו בשבוע שעבר בהובלת הסיוע של צה״ל לתושבי העיר נהריה וחילוץ האזרחים בעקבות נזקי מזג האוויר. ״שוב הוכחת אחריות מרחיבה בהקשרי העורף כשנחלצת לסיוע לתושבי נהריה, פעולה זו של שותפות וחיבור ליישובים הינה חלק בלתי נפרד ממשימת הביטחון וההגנה״ אמר מפקד האוגדה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן