fbpx

שעות לאחר ששוחררו מתחנת המשטרה פרצו לדירה בצפת – הוגש כתב אישום

כתב אישום והארכת מעצר עד תום ההליכים הוגש בבית המשפט השלום כנגד שני תושבי צפת וכרמיאל בשנות ה-30 על פריצה לדירה בצפת והתעלמות מהחלטה קודמת להתרחק מהעיר.

לפני מספר ימים בסמוך לשעה 01:30 הבחינו שוטרי משטרת צפת בשני החשודים כשהם יושבים ברכב בעיר ועוררו את חשדם. בחיפוש שנערך ברכב נתפס כלי פריצה והחשודים עוכבו לתחנה לחקירה בסיומה שוחררו בתנאים מגבילים ע"י קצין משטרה מוסמך בינהם הרחקה מהעיר צפת לתקופה קצובה והתייצבות בתחנת המשטרה בבוקר שלמחרת. מחקירת האירוע עלה כי מספר שעות לאחר שחרורם פרצו החשודים לדירה בצפת וגנבו ממנה בקבוק בושם. שוטרי משטרת ישראל הגיעו לזירת האירוע, פתחו בחקירה ואספו ממצאים במקום אשר העלו את החשד כי אכן שני החשודים לא נשמעו להוראה החוקית לפיה הורחקו מהעיר והתחייבו להימנע מביצוע עבירה.

שוטרי משטרת ישראל הצליחו לאתר את החשודים בצפת בתוך תקופת ההרחקה מהעיר כשהם ישובים ברכב על אף ההרחקה. בחיפוש שבוצע בביתו של אחד החשודים אף נתפס בקבוק הבושם שנגנב מהדירה אליה פרצו. מעצר הנאשמים הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול עם סיום מלאכת איסוף הראיות הוגשו כנגדם כ"א ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט. משטרת ישראל משתמשת בכל האמצעים שברשותה על מנת לחשוף ולהביא לדין את אותם עבריינים הגונבים את רכושו של האזרח ופוגעים בתחושת הביטחון.

השאר תגובה

דילוג לתוכן