fbpx

נטיעות דיגטליות: מצילים את כדור הארץ בקליק באתר קק"ל

בזמן שיערות שלמים נשרפים באוסטרליה, קרוב למיליארד בעלי חיים נכחדים ומזג האוויר משתגע, האנושות מתחילה להיות עדה להשפעות משבר האקלים ולמגמת ההתחממות הגלובלית. האו"ם קבע כי אחת הדרכים היעילות ביותר בכדי להתמודד עם משבר האקלים היא נטיעת עצים. קרן קימת לישראל העמידה את ט״ו בשבט הקרוב בסימן "רואים רחוק- נוטעים ירוק" ויוזמת פרויקט אקולוגי ייחודי לשמירה על כדור הארץ – "הקלק וטע".

צילום: חיים ורסנו, מערך הסברה קק"ל

מדובר בפרויקט נטיעות מקוון המזמין את הציבור הרחב להירתם, ולקחת חלק במאבק לשמירה על כדור הארץ- כשיעד הנטיעות עומד על 100,000 שתילים. עלות הנטיעה תעמוד בזמן המבצע על ח"י שקלים (18 ₪) כאשר על כל עץ שיינטע באתר – קק"ל תינטע עץ נוסף והנוטע יקבל תעודת נטיעה דיגיטאלית, אותה גם יוכל לשתף ברשתות החברתיות. הנטיעות יתבצעו ע"י יערני קק"ל כנטיעות ביטחוניות בעוטף עזה.

דניאל עטר, יו"ר קק"ל: "אחת המשימות החשובות להתמודדות עם שינויי האקלים היא על ידי הפחתת פליטת הפחמן הדו חמצני והגברת קליטתו מהאטמוספירה. הדרכים העיקריות לעשות זאת בישראל היא על ידי ייעור, העצים והיערות הם הכלי היעיל ביותר של האנושות לעצירת משבר האקלים. אני מזמין את הציבור הרחב לקחת חלק בפרויקט חשוב זה למען תושבי ישראל וכדור הארץ כולו. כל הנטיעות יתבצעו כנטיעות ביטחוניות בעוטף עזה שהוכחו כמגנות ומסייעות להגנה על הישובים. כך הציבור זוכה לשמור על כדור הארץ ולתרום לביטחון תושבי הדרום".

השאר תגובה

דילוג לתוכן