fbpx

סוף לטרטורים לחיילי הגליל העליון והגולן – מרפאת חיילים מרשת "ביקור רופא" נפתחה בחצור הגלילית

בעקבות תלונות של חיילים ובעקבות לקחים שנלמדו בעבר הוחלט בחיל הרפואה לפתוח מרפאה מרשת "ביקור רופא" בחצור הגלילית ובכך למנוע טרטורם של חיילי חובה שנאלצו לנסוע מהגולן, קרית שמונה, חצור וצפת עד לכרמיאל או נהריה על מנת לקבל טיפול רפואי בשעות בהן לא פועלות מרפאות צבאיות

צילום מתוך אתר כללית.
צילום מתוך אתר כללית.

כחלק מהמאמץ המתמיד לשיפור השירות הרפואי הניתן לחיילי צה"ל, במחלקת שירותי הרפואה של חיל הרפואה, הוחלט על הרחבת המענה הרפואי הניתן ע"י חברת "ביקור רופא".

המרפאה תפתח באופן רשמי בתחילת חודש יוני בחצור הגלילית ותספק שירותי רפואה דחופה במיוחד לחיילים ואנשי קבע במתכונת דומה לשאר מרפאות "ביקורופא". המרפאה מכוונת בעיקר לאוכלוסיה המתגוררת\משרתת במרחב רמת הגולן ואצבע הגליל.

המענה הרפואי שניתן לקבל במרפאה זו כולל: בדיקת אחות, בדיקת רופא, ובמידת הצורך בדיקות כגון דם ושתן.

בנוסף, על מנת להנגיש את השירות הרפואי לחיילים, צה"ל פעל על מנת לפתוח קו תחבורה ציבורית ייעודי עם תחנה סמוכה למרפאה וישמש את החיילים הזקוקים לכך.

בצה"ל מציינים כי עד כה פריסת סניפי "ביקורופא" באזור העמק הייתה כאשר היו סניפים בכרמיאל ובנהריה, וחיילים אשר משרתים \ מתגוררים באזור אצבע הגליל, רמת הגולן ואזור הכנרת נאלצו לנסוע נסיעה ארוכה לסניף עפולה/כרמיאל/נהריה, דבר שהצריך נסיעה ארוכה בין כשעה-לשעתיים.

לפתיחת הסניף החדש התייחס רע"ן שרותי רפואה במחלקת שירותי הרפואה של חיל הרפואה, סא"ל ד"ר נעם פינק: "חיל הרפואה עוסק רבות במציאת הדרכים להרחבת ושיפור השירותים שחברת "ביקורופא" נותנת לחיילים, בין יתר המהלכים, הוחלט לפתוח סניף חדש ייעודי לחיילי צה"ל בחצור הגלילית, שייתן מענה לפער בפריסה הגאוגרפית של חברת "ביקורופא". אנחנו שמחים להנגיש את שירותי חברת "ביקרופא" במרחב הזה לחיילי צה"ל".

דילוג לתוכן