fbpx

משרד החוץ – סניף צפת: שגרירי האום ונשיא טוגו ביקרו במרכז הרפואי "זיו"

שבוע לאחר ביקור שגרירי האו"ם ממספר מדינות בליווי דני דנון, שגריר ישראל באו"ם במרכז הרפואי "זיו", בצפת, הגיעה אתמול (שני) לביקור דומה משלחת נשיאותית.

jjh

נשיא טוגו פאורה גנסינגבה, שבעה משרי ממשלתו ושגריר ישראל בחוף השנהב איזי ינוקא,בחרו להקדיש את יומם הראשון בישראל לביקור במרכז הרפואי זיו בצפת. הביקור שיזם משרד החוץ, הינו ביקור גומלין לזה שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו במדינות אפריקה לאחרונה, במטרה לחזק את הקשרים הדיפלומטיים בין ישראל וארצות אלו.

הנשיא ופמלייתו נפגשו עם אל"מ (במיל') ד"ר סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו, שסיפר להם על תהליכי הצמיחה לקידום הרפואה בפריפריה. המשלחת המכובדת נפגשה גם עם פרופ' אלכסנדר לרנר, מנהל המחלקה האורטופדית, שערך סקירה של פעילות בית החולים והצוות הרפואי בטיפול ההומניטרי בפצועי מלחמת האזרחים בסוריה ואף ליווה את נשיא טוגו, לבקשתו, לביקור אצל שניים מהפצועים הסורים המאושפזים במחלקה האורטופדית, שסיפרו לנשיא על האימה והמצב הקשה בסוריה והודו לצוות הרפואי על הצלת חייהם.

השגרירים.

בהמשך הביקור בארץ, תיפגש פמליית נשיא מדינת טוגו עם נשיא מדינת ישראל ראובן ריבלין, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ובכירים בתעשיית ההיי טק והסייבר. כחלק מהביקור בצפון, ערכו סיור מודרך על הר בנטל וסעדו במסעדת הבוקרים במרום גולן.

דילוג לתוכן