fbpx

קופיקס משיקה תת רשת במגזר החרדי – כשרות של בד"צ בסניפים בערים החרדיות

רשת 'קופיקס' מכריזה על הפיכת סניפיה בריכוזים החרדיים לסניפי מהדרין בכשרותה המהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים. המהלך המפתיע נחשב להצלחה אדירה של הרשת שנכנסה בסערה למגזר החרדי עם 9 סניפים בבני ברק והתמודדה עם מאבק צרכני ארוך ומתוקשר.

IMG_7130

השקת תת-הרשת החרדית וזכייתה בחותם הכשרות הפופולארי והמקובל ביותר בקרב צרכני המהדרין, מהווה את סיום מהלך וחדירתה המשמעותית למגזר החרדי.

המותג החדש עומד להתרחב ולכלול כ-20 סניפים בכל הריכוזים החרדיים כבר בשלב הראשון, כאשר היעד הוא להיות גורם צרכני דומיננטי ומשמעותי בקרב קהל הצרכנים החרדי הצומח ועולה.

במסגרת המהלך, יעבדו סניפי הרשת במתכונת TAKE AWAY  ללא אפשרות ישיבה בחנויות, כאשר תמהיל המוצרים  ונראות הסניפים, נבנו  בתיאום עם רבני הבד"צ .

המהלך המפתיע, מסיים באחת את סאגת הצרכנות שליוותה את הרחוב החרדי עם תחרות מחירים עזה וחשש משינוי אופי הצריכה לתרבות של בתי קפה, הרי שכעת הופך המותג לפרימיום בכל היבט, כאשר רבני הבד"צ הכשירו את כל סניפי תת- הרשת והעניקו להם את חותם המהדרין.

כצעד מקדים, הפתיעה הרשת כשסגרה את הסניף הסמוך לבית הכנסת 'איצקוביץ' במרכז בני ברק ללא הסבר, כאשר בדיעבד היה זה צעד מקדים של יציאה ממה שהסתמן כ'מרכז המזון' בלב העיר, והפיכת המותג למרכז הכובד של הצריכה החרדית.

את המהלך הובילו שמעון רווח וקיוי הס ממשרד הפרסום והאסטרטגיה 'שחור ולבן'.

במקביל, סיימה 'קופיקס' את הקמתו של מפעל  הייצור הגדול  שבבעלותה המספק מגוון מוצרים לכלל סניפי הרשת. במפעל החדש , הממוקם ביבנה ייוצרו, מגוון כריכים, טוסטים,  מגוון סלטים טריים כאשר המפעל כולו עומד מקנה  יצירת יתרון יחסי לרשת באיכות המוצרים, גודלם והידור הכשרות ובנוסף, יתרום לפיתוח מהיר של קווי מוצרים חדשים , מקסום החדשנות של הרשת ויכולת התגובה המהירה מול השינויים בשוק המזון.

בהקמת המפעל החדש הושקעו כ-5 מיליון שקלים והוא יאפשר לרשת לייצר כ-500 אלף מוצרים בחודש. קווי הייצור במפעל הם מהחדשניים הקיימים בשוק.

אבי כץ היזם ומבעלי הרשת מסר, כי המהלך צפוי להביא בשורה ושינוי משמעותי בפעילות המותג בריכוזים החרדיים: "מדובר במהלך שנבנה על פני חודשים ארוכים מתוך הבנת פלח השוק המשמעותי של קהל הצרכנים החרדי ויצירת קונספט צריכה ברמת הכשרות הגבוהה ביותר"

מנכ"ל  COFIX חיים אהרון מסר: "תת הרשת החדשה צפויה למנות כ- 20 סניפים כבר בשלב הראשון, כאשר אנו עומדים לפני פתיחתם של סניפי 'קופיקס בעיר' במרכז ירושלים ובשכונותיה, לצד ערים נוספות בכל רחבי הארץ" .

קופיקס, שהוקמה לפני כשלוש שנים ומציעה את כל מוצריה ב-5 שקלים, זכתה להצלחה מטאורית והיא מתרחבת במהירות שיא. נכון להיום מונה הרשת 148 סניפים פעילים ו-13 נוספים בתהליך הקמה.

תפריט תת הרשת החדשה יהיה זהה לתפריט רשת קופיקס. כבר  היום יוסבו סניפי קופיקס לתת ויפעלו  תחת תת הרשת החדשה.

דילוג לתוכן