fbpx

סלקום הכריזה על הפעלת פיילוט עיר חכמה בצפת

צפת, נהריה וכפר סבא, הם הערים הראשונות בהם החלה חברת סלקום פיילוט להפעלת ערים חכמות. 

unnamed

קבוצת סלקום השיקה פלטפורמה מרכזית לניהול אורבני של ערים חכמות ושל מגוון שירותים עירוניים, שהופכת את האזור האורבני לחכם יותר –  יעיל, נגיש ופשוט, וכל זאת תוך שיפור השירות לתושב וחיסכון במשאבים ובהתייעלות תקציבית. קבוצת סלקום מבססת את אחיזתה בעולם ה- IOT (האינטרנט של הדברים) והערים החכמות ומציעה לראשונה לרשויות המוניציפליות ולמגזר העסקי סל שירותים כולל של פתרונות חכמים לערים חכמות.

מודל העיר החכמה של קבוצת סלקום מבוסס על תשתית, רכיבי תקשורת וניהול מערכת התקשורת והעברת הנתונים של החברה, דרך מערכת שליטה ובקרה של איסוף, ניהול וניתוח המידע, ועד מערכת רחבה של מערכות מדידה וחיישנים שמפוזרים ברחבי העיר המאפשרים תקשורת מתקדמת בין התקנים ויכולת איסוף וניטור מידע.

הפיילוטים שיופעלו ע"י סלקום צפויים לחסוך לערים כבר בשלבים הראשונים מאות אלפי שקלים. לצורך ביצועם מותקנים מגוון רחב של התקנים ופתרונות לעיר החכמה בשיתוף AGT הבינלאומית שותפה אסטרטגית של סלקום במתן פתרונות מתקדמים בעולם ה- IOT. AGT נחשבת לאחת הפלטפורמות המתקדמות בעולם לניהול ערים חכמות ולמובילה עולמית בתחומי הערים החכמות, בפלטפורמות איסוף, אנליטיקות, ניתוח מידע, ניהול, שליטה ובקרה בעולם הערים החכמות, ואף נבחרה על ידי גרטנר, חברת המחקר הבינלאומית בראש רשימת "החברות המלהיבות" בתחום ה IoT.

עמי אראל, יו"ר קבוצת סלקום: "קבוצת סלקום ערוכה להוביל את עולם הערים החכמות בישראל ולהעניק פתרונות מבוססי IoT לכלל השוק כחלק אינטגרלי מסל השירותים שלהם".

ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום: "אנחנו יודעים לתת את השירות הטוב ביותר לרשויות המוניציפאליות  לניהול ערים חכמות מבוססות IoT. פלטפורמת העיר החכמה מעניקה לעיר פתרון כולל של צרכיה כעיר מודרנית, לתשתית רשת התקשורת, אינטגרציה, הטמעת פתרונות שונים, ציודי הקצה וכמובן יכולות הניהול והאנליטיקה להפקת תובנות לשיפור ומתן שירותי ערך מוסף לערים. המערכת משלבת מוצרים של חברות טכנולוגיה מתקדמות המתמחות בפתרונות לערים חכמות, יודעת לאסוף, לנהל ולנתח את המידע העירוני לחסכון בהוצאות השוטפות של הרשות ולשיפור ברווחת התושבים". 

 

רוצים שגם העסק שלכם יפורסם אצלנו? צרו קשר

דילוג לתוכן