fbpx

החיים אחרי החיים – ערב תקשור עם הנשר הלבן בראש פינה

ערב תקשור מסקרן בהשתתפות דורון אורסיאנו הנשר הלבן מומחה לפילוסופיה אינדיאנית ותקשור יערך במושבה ראש פינה במוצאי שבת (4.3.17).

4557

על הצפוי בערב מספר, המתקשר אורסיאנו: "יש אינספור עדויות של אנשים שכמעט מתו וחזרו לחיים או כאלה שמתו לזמן קצר ולאחר מכן שבו לכאן וכמעט כולן מספרות סיפור דומה על כך שיש יציאה מהגוף ועל כך שרואים מלמעלה הכל כולל מה קורה בחדרים סמוכים, וישנן עדויות על שביל או מדרגות ואור גדול שמופיע ומפגשים עם אלה שעברו לצד השני וכעת הם פוגשים אותנו, אבל אין כמעט עדויות או מידע שיכול להכין אותנו לרגע המוות שלנו, רובינו פשוט לא יודעים מה מחכה לנו ואם בכלל ויש משהו מעבר לעולם הזה ובנוסף לזה רובינו מאוד פוחדים מרגע המוות ומההתמודדות שמחכה לנו עם הרגע הזה".

עוד מוסיף,אורסיאנו: "המלאכים שמלווים אותי יעניקו מידע מרתק על מה שקורה בצד השני של הצעיף מיד לאחר רגע המוות, הם יסבירו מדוע המוות נשאר עלום וכיצד כדאי שנחיה את שארית חיינו. איש מאתנו איננו חסר ניסיון עם החיים האלה כיוון שחיינו אותם שוב ושוב רק בתקופות זמן אחרות, עם שם אחר בכל פעם אך צעיף השכחה היה מוטל כחרב על צווארינו  ולא תמיד אפשר לנו לזכור זאת. מה אם חבוי בתוכנו מידע רב ערך שטרם ניגלה בפנינו? ומה בנוגע לאלו שבחרו לשים קץ לחייהם? האם הם נענשים בשל כך? הייתכן שהיקום נדיב כלפינו יותר ממה שאנחנו יודעים? אם אנו יצורים אלוהיים אז אנו אמורים לאחר לכתנו להתאחד עם האל. מה באמת קורה אחרי המוות שלכם, מדוע אנשים כל כך פוחדים מהמוות, מה מחכה לכם עם הפרידה מהגוף? ומה קורה בין הגלגולים שלכם? המלאכים ינסו להסביר מקרי מוות שונים מדוע הם קורים וכיצד תוכלו לשמור על קשר קרוב עם יקיריכם מהעבר השני".

ערב התקשור ייערך במוצאי שבת בשעה 19:15 בראש פינה. לפרטים נוספים והרשמה באמצעות עמוד הפייסבוק או בנייד: 054-4736087.

דילוג לתוכן