מה היתרונות של משחקי מחשב במרחב המשפחתי ומה הייחוד של קונסולות נינטנדו

משחקי מחשב הם כבר מזמן חלק אינטגרלי מהחיים של כולנו, בין אם אנחנו מעוניינים בכך ובין אם לא. אבל מה שנדמה היה בעבר בתור השתלטות, פולשנית אפילו, של משחקי המחשב אל תוך המרחב המשפחתי, התבררו בשנים האחרונות בתור הזדמנות, להתחבר האחד לשני. הורים לילדים, אחים וחברים, כולם יכולים ליהנות מההזדמנות להשתמש בטכנולוגיה ולהפוך אותה חלק מחוויה משפחתית נעימה ומחברת בין בני המשפחה והחברים. 

איך ננהל נכון את השימוש במשחקי מחשב בתוך הבית 

עם השנים, התברר כי לטכנולוגיה יש את הכוח להשפיע עלינו, בני האדם. ילדים החשופים למשחקי מחשב, בתוך החדר שלהם, לבד, עלולים לפתח שורה של סימפתומים המעידים על מצוקה נפשית. אנחנו, בני האדם, חייבים להיות חלק מחברה כדי להתפתח וכדי שנרגיש טוב. אמנם, לשחק לבד, במחשב, בלי לצאת החוצה, זה לא ממש מומלץ, וודאי לא עבור ילדים ובני נוער. 

אבל, בזכות הקונסולות של נינטנדו, אתם, בתור הורים, יכולים לשלוט על התכנים אליהם הילדים שלכם חשופים. אתם יכולים לראות אותם שעה שהם משחקים, אתם יכולים להגדיר את המשחק בתור משחק בו משתתפים בני משפחה אחרים וחברים. כך, בעזרת הטכנולוגיה, לא רק שאנחנו מונעים את תחושת הבדידות והניכור של הילדים שלנו מהחברים שלהם, אלא אנחנו יוצרים  עבורם קרקע פוריה ליצירה של קשרים חדשים. 

מה מייחד את הקונסולות של נינטנדו ואיך תבחרו את המשחק המתאים ביותר 

מה שמייחד את הקונסולות של נינטנדו זה לא רק הממשק הנפלא, הקונסולות שמעוצבות במיוחד, בהתאמה לשחקנים בני גילאים שונים והשורה הארוכה של משחקים מהם גם אתם וגם הילדים שלכם תוכלו ליהנות. אלא, שעיקר המאמץ של חברת נינטדו היה ביצירה של מערכות בהן יוכלו לשחק כמה שחקנים שונים בכל משחק. 

אתם לא צריכים להיות מתכנתים מנוסים כדי להבין, כי תמיד יש אתגר בפיתוח של משחקים בהם צריכים להשתתף כמה שחקנים ביחד. הטכנולוגיה בקלות עלולה לקרוס, אם לא סוגרים את הפרצות ומכינים את הקרקע בצורה טובה ואפקטיבית. לכן, מתוך אהבה לקהל הלקוחות שלנו, היה לנו חשוב להביא למשפחה הישראלית מגוון גדול של משחקים ובעיקר, את הציוד המתקדם ביותר, שיבטיח משחק מהנה לכל המשתתפים. 

עכשיו זה הזמן שלכם ליהנות ביחד 

משפחה, זה ליהנות מהרגעים הקטנים. זה למצוא את נקודות החיבור ברגעים כביכול 'פשוטים'. אנחנו חיים בעידן בו אנחנו מוצפים בהסחות דעת, עידן בו אנחנו נדרשים להיות זמינים כל הזמן ולתת מענה לקולגות שלנו, למנהלים שלנו, בלי שנמצא את הזמן הפשוט, לבלות עם הילדים שלנו. 

זה לא מפתיע, העובדה שהילדים כבר חיים בעולם סגור משלהם, עולם חדש בו המבוגרים עלולים להרגיש, כאילו אין להם חלק בו. לנו, בחברת נינטנדו, היה חשוב להצליח ולבנות את הגשר הזה מחדש. 

לבילוי נפלא ומרגש של כל בני המשפחה, אתם מוזמנים לבוא לאתר ולחפש את הקונסולה המתאימה למשפחה שלכם. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן