שלטים לעסק – המפתח להצלחה

כאשר עסק חדש מוקם, בעל העסק פונה לחברת המייצרת שלטים. הצוות המקצועי של החברה יעצב שלט שיתאים לעסק בצורה מושלמת. אין ספק שהשלט יהווה כרטיס ביקור, שכן הוא הדבר הראשון שהלקוחות מבחינים בו. על כן, עליו להיות מעוצב ובולט. להלן טיפים שימושיים לעיצוב שלטים.

טיפ מס' 1 – חשבו על מטרת השלט

לפני שאתם מעצבים שלט, מומלץ שתחשבו מהי המטרה העיקרית שלו. בהתאם לכך, תוכלו לבנות את הקונספט העיצובי, לשים בו את המלל המתאים וכמו כן לבחור את החומר ממנו יהיה מיוצר השלט.

טיפ מס' 2 – חשבו על חומרי הגלם מהם יהיה מיוצר השלט

עליכם לבחור בחומר גלם שלא תצטרכו לתחזק על בסיס שוטף וכמו כן כזה שיהיה עמיד בתנאי מזג האוויר שיש בארץ. כמו כן, חומר הגלם צריך גם להיות מותאם לאופי העסק. לדוגמה, אם מדובר על שלט למשרד עורכי דין, העדיפות היא לבחור בשלט שיהיה מיוצר מזכוכית ולא בשלט שיהיה מיוצר מנירוסטה או עץ. אין ספק שכאשר משתמשים בשלטי זכוכית, משדרים יוקרה וזה בדיוק מה שצריך משרד עורכי דין.

טיפ מס' 3 – חשבו על התוכן שיופיע על השלט

התוכן צריך להיות רלוונטי וכמובן צריך להיות מועבר בצורה ברורה ככל האפשר. הימנעו מתוכן לא נחוץ שסתם יתפוס מקום בשלט וגם לא יהיה רלוונטי. כמו כן, זכרו שהשלט מוגבל בממדיו ועל כן צריך להופיע בו אך ורק תוכן רלוונטי והכרחי.

טיפ מס' 4 – חשבו על המיתוג

לפני שאתם פונים לחברת השלטים שתייצר עבורכם את השלט, מומלץ שיהיה לכם מיתוג מתאים. תהליך מיתוג נעשה באמצעות מעצבים גרפיים ואנשי מקצוע שמומחים בתחום. השלט שלכם צריך לכלול את הלוגו הממותג והסלוגן שלכם. כמו כן, הוא צריך להיות מעוצב לפי הקונספט שנבחר בתהליך המיתוג. 

טיפ מס' 5 – חשבו על גודל השלט

זה הרי ברור ששלטים גדולים, הם גם שלטים שיכולים למשוך את תשומת הלב של כל מי שעובר בקרבת מקום העסק. מה שכן, גם אם אין לכם שלט גדול, זה לא אומר שאתם לא יכולים למשוך את תשומת הלב של העוברים. מה שחשוב הוא שהשלט ייראה מעוצב ושהתוכן יועבר בצורה משכנעת וטובה.

טיפ מס' 6 – חשבו על מיקום השלט

לפני שמכינים ומעצבים את השלט, יש להתייחס למיקום בו הוא יוצב. הדבר יכול להשפיע משמעותית על הסגנון העיצובי וכמובן על החומרים מהם מיוצר השלט ואפילו על גודלו.

טיפ מס' 7 – חשבו על הצבעים

הכלל הוא פשוט – יש להשתמש בפלטת הצבעים שנבחרה למיתוג העסק, גם בשלט לעסק. פלטת צבעים נכונה ומותאמת לעסק, תעביר בצורה הכי טובה את המסר השיווקי. אין ספק שלצבעים יש כוח וגם תפקיד בכל הקשור לנראות השלט.

איפה מומלץ להכין ולעצב שלט לעסק?

חברת תדהר שלטים היא אחת החברות המובילות בשוק והיא מספקת שירותי עיצוב, הדפסה והתקנה של שלטים לעסקים אך לא רק. החברה גם מספקת מגוון פתרונות שילוט לאתרי בניה. לייעוץ ללא כל התחייבות, פנו עוד היום לנציגי החברה וקבלו הצעת מחיר משתלמת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן