אוחנה:"המטרה כעת בצפת להשקיע ולשפר את איכות החיים בשכונות העיר במקביל לפרויקטים השונים"

היום (ראשון) קיים ראש העיר שוקי אוחנה סיור עבודה בשכונות הדרום באזור רחוב הדר, שיכון חיסכון, רסקו והרצל יחד עם מנהלי האגפים הרלוונטיים. במהלך הסיור הנחה ראש העיר לבצע עבודות גינון נרחבות, מבצע ניקיון נוסף לזה שהתבצע במקום לפני כחודש  וחצי, להוסיף אלמנטים של תאורה וכן לטפח את המרחבים השייכים לכל בלוק.

בעיריית צפת מדגישים כי בדרך זו ביחד עם וועד הדיירים של שכונת אנילביץ ישדרגו את השכונה במדשאות ועבודות גינון כאשר הרשות לקחה על עצמה את הטיפול והפיתוח של המרחב השכונתי ואילו השכנים קיבלו על עצמם את הטיפול, השמירה והתחזוקה. התוצאה: סביבה ירוקה נעימה ונאה במרחב השכונתי.

כמו כן במהלך הסיור התייחס ראש העיר לפרויקט הצפוי ברחוב הרצל, הרחבת היציאה מהצומת בסמוך לתחנת הדלק, בחינת דרכים לחיזור המרכז המסחרי ברסקו וסלילת דרך לחניית העפר מעל מתנ"ס בלום. בתום הסיור אמר אוחנה: "אני רואה חשיבות רבה בטיפוח המרחב הציבורי ושיפור חיי התושבים- אנחנו משקיעים משאבים רבים בכך. לצד הפרויקטים הגדולים שאנו מובילים, חשוב שנשמור על הסטנדרט הגבוה שיצרנו מבחינת הניקיון והגינון בכל רחבי העיר וכעת הגיע הזמן לטפח גם את המרחב הציבורי בשכונות, בדגש על השכונות הוותיקות בדרום העיר ובכנען".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן