איך לבחור שם לכלב?

שם לכלב 

הכלב המשפחתי הוא כבר מזמן חלק אינטגרלי של כל משפחה וקשה לבני הבית לתאר את המבנה המשפחתי שלהם בלעדיו. ברוב המקרים מאמצים או קונים גור קטן, בוחרים שם לכלב ומגדלים אותו לאורך שנים ונהנים מההתפתחות שלו. הימצאותו של כלב בבית מוסיפה רובד נוסף של אהבה בחיבורים המשפחתיים וכל אחד מההורים ומהילדים נהנה לפנק אותו ולשחק אתו. 

אך השלב הראשון הוא בחירה של שם לכלב. יש משפחות שבהם מחליטים מראש מה יהיה שמו של הכלב שלהם, או לחלופין הם מכינים רשימה של כמה שמות הן לזכרים והן לנקבות ולאחר שהכלב מגיע לביתם הם בוחנים את כל אחד מהשמות מול המראה של הכלב וההבעות שלו וכך הם בוחרים את האופציה המתאימה ביותר. לא אחת יש חילוקי דעות בין בני הבית על אופציה כזו או אחרת אך בדרך כלל לאחר כמה שעות או ימים יש החלטה לגבי שם לכלב וכולם מרוצים. 

שם לכלב שיתאים לו באופן מושלם 

ההורים מכירים את הרשימות הארוכות של השמות לתינוקות, הן לבנים והן לבנות וכעת הם מכירים גם את הרשימות של השמות לכלבים. יש כמה וכמה קטגוריות של שמות לכלבים כמו לדוגמה שמות של כלבים מהסרטים, המבחר כולל הרבה מאד שמות כמו פלוטו והרקולס לזכרים ושלגיה או בילבי לנקבות. כמו כן שמות מגניבים כמו נענע ושומשום לזכרים ודנדי או סיסי לנקבות.

כשמדובר בגורים קטנים שגודלם לא ישתנה באופן דרסטי עם השנים, מחפשים עבורם שמות שמתאימים לגודלם ולמראה הייחודי שלהם כמו פיסטוק לזכר ופרינססה לנקבה. ואם חושבים על שמות מצחיקים אפשר לבחור שמות כמו חמודי, צ'יפס לזכרים או פטל, שמפניה לנקבות. 

כלבים גדולים 

עבור כלבים שהם גדולים במראה שלהם או שהם גורים כעת אך גודלם הצפוי הוא גדול, בוחרים שמות עוצמתיים שיכתירו את הדומיננטיות שלהם. יש שלל שמות לכלבים האלו כמו גבר, שלג לזכרים וגם שמש או נסיכה לנקבות. 

הבחירה של שם לכלב אינה עניין של מה בכך ולעיתים קשה לבני הבית לבחור בין שם זה או אחר לכן הם עושים סימולציה וקוראים לכלב בשמות שונים כדי למצוא את ההתאמה המיטבית. לאחר קבלת ההחלטה בדרך כלל בני הבית שלמים איתה ומיום ליום הם מתרגלים לכך.

שמות לכלבים 

בבחירה של שם לכלב יש כמה היבטים חשובים. רצוי לבחור שם קצר וקליט כך שיהיה לכולם קל לזכור אותו וגם הכלב יתרגל עם הזמן לכינוי שלו ויבין שזה השם שלו. כמו כן כדאי שיהיה זה שם ייחודי ולא שם ששומעים בכל מקום בשכונה וזאת כדי לבדל את הכלב הביתי משאר הכלבים. השם של הכלב אמור להיות ייחודי ובעל משמעות עבור בני המשפחה כיוון שהוא מזכיר להם משהו כמו מאכל אהוב ולכן שמו של הכלב הוא מילקי לדוגמה. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן