דיון בנושא העתקת מכון ולקני מאזור בית דגן אל הגליל ייערך בוועדת המדע של הכנסת

ביום שלישי הקרוב  צפוי להתקיים דיון בנושא העתקת מכון ולקני לדיון בועדת המדע בכנסת. ח"כ יואל חסון העומד בראש שדולת הסטארט אפ  נפגש השבוע עם צור- רבינו וקיבל סקירה מקיפה על התוכנית האזורית לפיתוח כלכלי חברתי שגובשה באשכול גליל מזרחי ועל המשמעות האדירה בהעתקת מכון ולקני לגליל המזרחי עבור הצמיחה והפיתוח האזורי של הגליל כולו.

rrrrr

ח"כ חסון: "עלינו לוודא שתושבי הגליל אכן ירוויחו מהעתקת המכון הן ממקומות תעסוקה איכותיים והן מהפיתוח שיגיע בעקבות כך, עם זאת חשוב לעשות זאת באחריות ותוך שמירה על זכויות העובדים במכון ופיתוח מחקר החקלאות בישראל".

צור- רבינו: "העתקת מכון וולקני לגליל העליון המזרחי תחולל מהפכה של ממש. מכון ולקני יהווה מנוע צמיחה לאזור כולו שישתלב עם הפיתוח האזורי סביב פיתוח הגליל המזרחי כאזור מוביל בתחום האגרוטק ומזון המרפא, תעשייה זו מתפתחת וצומחת מאוד ברמה הבינלאומית ולנו בגליל המזרחי יש חקלאות מתקדמת ומגוונת, מכוני מחקר מובילים אקדמיה ותעשייה שביחד עם מכון ולקני יובילו מהפכה של ממש בתחום ואת קפיצת המדרגה שלה חיכינו עשרות שנים.

ח"כ חסון שנחשף לתוכנית האזורית המשלבת בין מדע, טכנולוגיה וחקלאות החליט להגיע לסיור באשכול גליל מזרחי עם חברי שדולת הספארטאפ שבראשה הוא עומד במטרה להכיר את התוכניות לעומק ולבחון שיתופי פעולה ופיתוח מיזמים משותפים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן