גדי סוקניק מעליב את הליכודניקים: "נבחרי הליכוד ברמה נמוכה של אינטלגנציה" – הרשת סוערת

העיתונאי הוותיק, גדי סוקניק מסעיר את הרשת. בראיון בתוכנית "פותחים יום", ערוץ 13 אמר היום (שני), כי מרכז הליכוד "רצוף אינטרסים, נגוע בכל נגעי העולם והנבחרים הם בהתאם" • עוד הוסיף כי חברי הכנסת מהליכוד אינטליגנטיים פחות מאלה של מפלגת יש עתיד.

צילומים מהמסך.

 סוקניק "תבדוק את הגוף שבוחר בהם, נגיד מרכז הליכוד. הוא רצוף אינטרסים, נגוע בכל נגעי העולם והנבחרים הם בהתאם. אני משתדל להגיד זאת כאזרח אוביקטיבי, הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד. זאת רמה נמוכה של אינטלגנציה, תרבות, שיח". בשלב זה המראיין אלעד זוהר שאל: "חברי הכנסת מהליכוד אינטיליגנטיים פחות מאלה של יש עתיד?", בתגובה אמר סוקניק: "הממוצע, תבדוק את האנשים". המראיין שאל: "איך אפשר לבדוק?", וסוקניק ענה: "כל מסורת הצרחות והאלימות בכנסת, תבדוק מי עושה זאת כבר שנים. ליש עתיד יש רמה גבוהה יותר, הם עושים הרבה יותר למען הציבור. במובן הזה לפיד עושה עבודה טובה".

במפלגת הליכוד הגיבו לדבריו של סוקניק. "תתבייש לך!", אמר ח"כ ניר ברקת, והוסיף: "הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית הגדולה היחידה בישראל. נבחרי הליכוד הם מהטובים והחרוצים בכנסת. אני גאה להיות ליכודניק וגאה להיות חלק מנבחרת מנצחת שמייצגת את עם ישראל נאמנה. נגמרו הימים שנעבור לסדר היום על הגזענות!".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן