גל תמיכה במפקד המחוז הצפוני – שוטרים העלו פוסטים: "כולנו שמעון לביא"

בלי קשר לגיבוי המלא שהעניק המפכ"ל רב ניצב יעקב שבתאי למפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון לביא – מספר שעות לאחר האסון החל גל תמיכה גדול של שוטרים בלביא לאוו דווקא מהמחוז הצפוני.

צילום ממירון. משטרת ישראל.

מפקד המחוז, ניצב שמעון לביא, קצין מצטיין ומוערך שסומן אף להיות בעתיד כמפכ"ל, אזר אומץ ומול התקשורת, לקח אחריות. " אני לוקח אחריות לטוב ולרע", אמר. שעה לאחר מכן נפתחה בפייסבוק קבוצת תמיכה בלביא שבה נמנים גם שוטרים, בהם קצינים מכל המחוזות. התומכים בלביא שינו לאות הזדהות את תמונות הפרופיל שלהם בפייסבוק לתמונתו של מפקד המחוז, בצירוף המלים "כולנו שמעון לביא". באחד הפוסטים נכתב: "אדון ומפקד שמעון לביא מפקד מחוז צפון. אתה ראוי לכל המילים החמות שיש בעולם . לקחת אחריות ולעמוד איתן זה לא דבר קל. אנחנו איתך לכל אורך הדרך. אתה ראוי להיות המפכ"ל, בהמשך גם להיות ראש הממשלה הבא של ישראל".

בפוסט אחר נכתב: תזכירו לי מתי ב – 300 שנים האחרונות קם בעל תפקיד שניה אחרי שסיים לנהל ולייצב בצורה מופתית את אחד האירועים המורכבים בתולדותנו ועמד מול המצלמות ואמר אני המפקד אני נושא באחריות. זה רק טיפה שמסייע להבין במי ובמה מדובר…נכון, עם הסמכות באה האחריות אבל זה לא אומר שיש לבעל האחריות שליטה על הכל ועל כולם..רפואה שלמה לחולים, תהא נשמת ההרוגים צרורה בצרור החיים".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן