דפיברילטורים יוצבו בבתי כנסת ובמקוואות בצפת ובמרום הגליל – לחיאני: "רכשנו במרוכז מכשירים מצילי חיים"

8 מכשירי מפעם (דפיברילטורים ) יוצבו בימים הקרובים בצפת ובמועצה האזורית מרום הגליל ומצטרפים לאלפי מכשירים נוספים שכבר הוצבו ברחבי הארץ ע״י מגן דוד אדום.  המפעמים יוצבו בבתי עלמין, מוסדות דתיים ובתי כנסת שונים. בשיתוף מרכז השלטון המקומי ומפעל הפיס, הוצבו מכשירי מפעם גם ב-600 מדוכני מפעל הפיס ברחבי הארץ.

צילום: דוברות מד"א.

כ-8,000 מקרי מוות מתרחשים בישראל מדי שנה כתוצאה מדום לב. ביצוע פעולות החייאה הכוללות שימוש במכשיר מפעם ע"י עובר אורח המהווה את החולייה הראשונה בשרשרת הצלת החיים עד להגעת הפרמדיקים למקום – מגבירה את סיכוי ההישרדות של המטופל.  

ראש המועצה הדתית צפת נהוראי לחיאני: ״נוכחתי לראות כי למטרה הנעלה של הצלת חיים יש להוסיף עשרות מכשירים בבתי הכנסת ובמקומות מרכזיים בעיר. בתפקידי כראש מועצה דתית יש לקחת אחריות על הצלת חיים ולכן רכשנו במרוכז מכשירים שיוצבו בבתי הכנסת, במקוואות הטהרה ובמקומות נוספים.״

מנהל מרחב ירדן במד״א אורן אביטן: אנו מודים למועצה הדתית צפת ולעומד בראשה נהוראי לחיאני על שהציבו בחשיבות עליונה את ערך הצלת החיים. בעזרתם אנחנו חונכים בימים אלו הצבת מכשירי מפעם (דפיברילטור) ונערכים להצבת עמדות נוספות. אנו מברכים על היוזמה ועל הצבת המפעמים אשר יסייעו לתושבים ולמתפללים בצפת ובמועצה האזורית מרום הגליל להפוך טרגדיה לנס בעת מקרה חירום. מצילים חיים ב-3 צעדים פשוטים: התקשרו מיד 101, בצעו לחיצות חזה וחברו את המפעם (דפיברילטור)


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן