לא רק המידוראמה – איך שמלא ואתגר הנינג'ה כבשו את לב הצופים

תחרות נינג'ה ישראל שהחלה לפני כארבע שנים בארץ, סחפה אחריה קהל עצום של מעריצים שהיה מרותק לתכנים הללו וישב מסוקרן מול מסכי הטלוויזיה או הטלפון הסלולריים וצפה בכל הפרקים ובכל העונות וגם ידע בעל פה מה קרה לכל מועמד בכל אחד מהפרקים.

לא רק המידוראמה, שמלא ואתגר הנינג'ה כבשו את לב הצופים והם חיכו משבוע לשבוע בכיליון עיניים להתפתחויות המפתיעות.

תחרות הנינג'ה 

מסלול הנינג'ה הוא דרך רווית אתגרים שבה המתמודד אמור לבצע מהלך ספורטיבי שכולל הרבה מאד פעולות ספורטיביות כמו קפיצות, מתח, הגעה ממקום למקום ללא פסילה ומעבר בהרבה מאד מכשולים בסופו של דבר יש מועמדים שהצליחו לעבור את כל המסלול תוך פרק זמן קצר מאד ואחרים שנפלו במהלך המסלול ולכן נשרו מהתחרות.

נקודת השיא של יובל שמלא הייתה הטיפוס למרומי הר המידוראמה תוך 26 שניות ובכך הוא קבע שיא ישראלי שהוביל אותו להיות אלוף ישראלי וגם אלוף עולמי. הקהל אוהב מאד את יובל שמלא ולכן קריאות העידוד והשמחה היו עצומות ומעבר לכל פרופורציה שמוכרת בישראל.

ההשלכות של תחרויות הנינג'ה 

בעקבות התוכנית המסעירה, נפתחו בישראל כמה וכמה מסלולי נינג'ה שמאפשרים לילדים הבוגרים לבצע פעולות ספורטיביות קשות ומתוחכמות בסגנון של מסלול הנינג'ה שביצעו יובל והמועמדים האחרים. מדובר במסלול שהוא מאתגר ובעל דרגת קושי גבוהה ולכן כל ילד רץ על המסלול כמה וכמה פעמים, כדי להגיע לסופו תוך פרק זמן קצר ולא להיפסל במהלכו. 

האהבה הגדולה של מתקני הנינג'ה סחפה את הישראלים והם מגיעים לכל מקום שיש בו מסלול מסוג זה ולכל מתחם פתוח כדי להתאמן ובסופו של דבר להצליח להגיע במהירות מרגע הלחיצה על הבאזר ועד סיום הנתיב המאתגר הכולל קיר טיפוס ישר, מכשולים, חבלים ועוד.

הילדים מוכנים לאתגר

הגל של תחרויות הנינג'ה לא דילג על הילדים הקטנים וגם הם בחרו להגיע אל מסלול נינג'ה לילדים שהוקם במקומות רבים בערים השונות. הם מאד אוהבים לחקות את שחקני הנשמה שהם רואים בטלוויזיה וגם את האחים הגדולים שלהם שמצליחים לעמוד באתגרים השונים ולכן הם מתאמנים שוב ושוב על כל אחד מהמתקנים כדי להגיע ליעד. כך הם רצים בין הגשרים, מדלגים ואוחזים בטבעות, קופצים על לוחות אלכסוניים ומטפסים על קירות טיפוס המותאמים לגילם.

ספורט לכל הילדים 

המידוראמה וכל ההתנהלות בנושא הנינג'ה כבשו את לב הצופים ורבים מהם החלו בעקבות הצפייה בפרקים הללו לעסוק בספורט. יש כאלו שלא עסקו בתחום זה כלל והחלו כעת ליהנות מהשלבים השונים שלו ויש כאלו שעסקו בעבר בספורט, אך הרחיבו כעת את כמות השעות שבהן הם פעילים במתקנים החדשניים של מסלולי הנינג'ה שקיימים לרווחתם של כל אוהבי האתגרים הספורטיביים. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן