הזעם והלחץ התקשורתי עזרו: קו 511 מצפת לקרית שמונה חוזר למסלולו הרגיל – רה"ע אוחנה התערב לפתרון הבעיה

יומיים לאחר שעיתון "חדש בגליל" פרסם אודות הזעם בצפת של תושבי העיר (גיליון 1854 26.8.22) תושבי שכונת נוף כנרת וחיילים על שינוי המסלול של קו 511 המיתולוגי לקרית שמונה, הקו יחזור למסלול הרגיל החל מיום ראשון הבא (4.09.22).

קו 511 שפעל עוד מימי אגד, היה עושה את המסלול לקרית שמונה דרך ראש פינה וחצור. בקו היו נעזרים תושבי צפת המתפרנסים בישובי האזור וחיילים רבים כולל חיילי פיקוד הצפון. לאחרונה קו 511 שינה את מסלולו הרגיל דרך השכונה הדרומית ומשם לכביש עוקף צפת ללא עצירה בתחנה המרכזית של ראש פינה. ההחלטה התמוהה של משרד התחבורה שפירשה זאת כשדרוג התחבורה הציבורית בגליל התקבלה בזעם רב אצל הנוסעים הקבועים.

צילום: מאיר ינקו.

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה התקשה להישאר אדיש והחליט והחליט להתערב באופן ישיר בבעיה שנוצרה וטרם דיון שנערך בנושא הצהיר:״ שכונת נוף כנרת היא חלק מרכזי ובלתי נפרד מצפת. לא נאפשר ניתוק תחבורתי לשכונה וממנה״. בימים האחרונים ניהל אוחנה מרתון דיונים וזכה לאוזן קשבת מבכירים במשרד התחבורה. הדיונים נשאו ״פרי״.

היום (ראשון) נודע באופן רשמי כי קו אוטובוס 511 יחזור לפעילות סדירה, החל מה – 4 בספטמבר. הקו יצא מתחנה מרכזית דרך שערי העיר, צומת מנחם בגין ויעצור בתחנה סמוך לשכונת נוף כנרת. פעילות הקו תהיה רציפה כפי שהיה בעבר. במקביל יפעל קו 23 שיצא גם הוא מהתחנה המרכזית דרך שערי העיר, שכונת מנחם בגין, נוף כנרת, ראש פינה וחצור.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

תגובה אחת

  1. יש פתרון פשוט מאוד. קו בין בית החולים רבקה זיו לחצור! קו 511 שיהיה במתכונת הישנה. אם יהיה קו מסודר מחצור דרך ראש פינה ישר לבית החולים. אז נרד בחצור מקרית שמונה נעלה על הקו לבית חולים ונחסוך סיבובים בחילות הקאות כאבים וזמן. כן ככה קורה איתי בכל נסיעה בקו 511 הארוך.והסיוט לא נגמר כי גם הקווים הפנימיים עושים סיבובי ענק לפני שמגיעים לבית חולים. אין לי רכב ולא צפוי שיהיה לי, אין מי שיסיע אותי גם ואני נכה. הוספת קו פשוט..אם יש לי לרדת לראש פינה או חצור משם יש לא מעט קוים לקרית שמונה. אגב גם היום יש מעט פעמים ביום ש511 יוצא מבית החולים רוב הפעמים זה סיוט של קו פנימי..ואחר כך לחכות בתחנה שם לפעמים כשעה לקו 511, אם לא עושים שני קווים..וגם אז יש את כל הסיבובים והבעיות של זה. כאמור הפיתרון שלי, קו קבוע מהבית חולים עד חצור ומחצור לבית חולים. מי שצריך לבית חולים וחזרה זה יהיה לו הכי יעיל. תשמעו 4 שעות זה רק הנסיעות בין קרית שמונה צפת הלוך חזור מהיציאה לבית ועד החזרה בתחבורה שיש כעת. זה לא הגיוני. ברכב זה שעה ורבע . לדעתי הפיתרון שלי הכי הגיוני קל לביצוע ויהיו נוסעים לממש אותו. אף אחד לא יפגע לא שכונות לא חיילים לא מי שצריך לתחנה המרכזית מהר למכללה ולעיר. כולם ירוויחו.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן