השר אלקין מקים ועדה לבדיקת התנהלות תאגידי המים – ראש עיריית צפת מברך על ההחלטה

השר לניהול משאבי המים זאב אלקין החליט על הקמת ועדה שתבחן את רמת איכות השירות ואת רמת שביעות הרצון של התושבים מתאגידי המים העירוניים. מי שנבחר לעמוד בראש הוועדה הוא ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן.

הקמת הוועדה מביאה להתנגשות חדשה בין הרגולטור האחראי על התחום, רשות המים, לבין השר שמופקד על התחום, ומקורה בבדיקה עירונית שהתפתחה לבדיקה ארצית. בשבוע החולף שוחח ראש עיריית צפת שוקי אוחנה עם השר לניהול משאבי המים זאב אלקין בסוגיה זו וביקש מהשר להתגייס למאבק למען תושבי מדינת ישראל בכלל והעיר צפת בפרט. כאמור השר בחן את הנושא לעומק והחליט על הקמת הועדה. השר אלקין דרש מיו"ר רשות המים, גיורא שחם, שהרשות תחזור בה מהמכתב שהוציאה, ולא תפריע לשיתוף הפעולה בין תאגיד המים העירוני לבין העירייה.

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה: "אנחנו מתקדמים במאבק למען אזרחי מדינת ישראל והעיר צפת כנגד פעילות תאגידי המים הגובים מחירים מופרזים מתושבי מדינת ישראל, מעניקים שירות ירוד ופוגעים בתושבים. אני מודה לשר אלקין על פעילותו המהירה בנושא ובטוח כי ידידי ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן ימלא את תפקיד זה בצורה מיטבית למען אזרחי מדינת ישראל".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן