חיזוק נוסף למרכז לרפואה יועצת של כללית בצפת – ד"ר יבגני ילונין מומחה בכירורגיית ילדים

כללית מחוז צפון מרחיבה את שירותיה הרפואיים בעיר צפת ולאחרונה נפתח שירות חדש, ייעוץ על ידי כירורג ילדים, ד"ר יבגני ילונין, מומחה בכירורגיה כללית ומומחה בכירורגית ילדים ממרכז רפואי העמק, מקבוצת כללית.

ד"ר ילונין: " עם גישה נכונה, חיוך ודיבור בגובה העיניים אפשר להפיג את הפחדים". צילום: דוברות כללית.

ד"ר ילונין, בן 44, נשוי +3, מתגורר בכפר ורדים, התמחה בכירורגיה כללית במרכז רפואי נהריה, ובמרכז רפואי העמק ביצע את ההתמחות בכירורגית ילדים. ד"ר ילונין הצטרף למרכז לרפואה יועצת של כללית בצפת בניהולו, של ד"ר ראשד אבו סאלח, וניתן לקבל בו שירותי רפואה בתחומים: כירורגיה כללית, כירורגית כלי דם, כירורגית שד, אורולוגיה, נשים, עיניים, אף אוזן גרון, נוירולוגיה, אורתופדיה מבוגרים וילדים, כירורגיה פלסטית, כירורגית ילדים, מכון רנטגן ואולטרסאונד, תזונה ודיאטה, קרדיולוגיה מבוגרים וילדים, משרד – מנהל וסיעוד – אחיות.

הניתוחים מתבצעים בשיתוף פעולה עם מחלקת כירורגית ילדים במרכז רפואי העמק בתחומים: תיקון בקעים במפשעה, בטבור ובדופן הבטן, תיקון הידרוצלה והיפוספדיאס, קיבוע אשך טמיר, כריתת נגעים בעור ותת עור, עקירה ציפורן חודרנית, כרית כיס מרה וכריתת טחול, טיפול ניתוחי בהזעת יתר בכפות ידיים, טיפול בלשון קשורה, מיאטוטומיה כטיפול בהיצרות במיאטוס.

"בחרתי להיות רופא כדי לעזור לאנשים בשלב חיים כואב וקשה על מנת להפחית את הסבל הפיזי והנפשי. בחלק מהמחלות הטיפול הינו תרופתי ובחלק טיפול ניתוחי. בדרך כלל הילדים וההורים מגיעים עם חשש לבדיקה שגרתית, אבל עם גישה נכונה, חיוך ודיבור בגובה העיניים אפשר להפיג את הפחדים. ילדים, מטבעם, מאוד רגישים לסביבה שלהם, ההתייחסות לילדים צריכה להיות שונה" שיתף ד"ר ילונין.

"כללית ממשיכה ותמשיך לפתח שירותים רפואיים לטובת הצרכים הרפואיים של ציבור המטופלים שלנו. המרכז לרפואה יועצת שניפתח לאחרונה מאפשר למטופלי הכללית בצפת ובסביבה לקבל את השירות הרפואי הטוב ביותר לצד מצוינות ואיכות רפואית. אני מברך את ד"ר ילונין על הצטרפותו" סיכם ד"ר אבו סאלח, מנהל המרכז.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן