איך לבחור אולם אירועים באשדוד

חתונה נחשבת למאורע בלתי נשכח בו הזוג המאושר בא בברית הנישואין. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מחפשים את התבלין הסודי אשר יהפוך את האירוע שלהם לחלומי.

בין אם מדובר בלוקיישן ייחודי, אולם המציע תפאורה מהפנטת, חוויה קולינארית משגעת, תוכנית אומנותית עם אטרקציות ומזכרות מעניינות למשתתפים.

מדוע לחגוג באשדוד והסביבה?

העיר אשדוד עלתה על מפת האירועים והיא נחשבת לאחת האופציות הבולטות כלוקיישן מובחר לחתונה. איך שלא תסתכלו על זה, לאשדוד יש את כל הרכיבים להצלחה: היא עיר תוססת הנושקת לחופי הים התיכון המטופחים, מציעה פארקים ירוקים וגישה לעורקי התחבורה הראשיים כך שמוזמנים מאזורים גיאוגרפיים שונים יוכלו לבוא ולחגוג.

אשדוד וסביבתה שופעים אזורים פסטורליים וערוצי תחבורה נוחים להגעה לבאים בתחבורה ציבורית וחניונים מסודרים לבאים ברכב פרטי. כמו כן, העלויות לרוב אטרקטיביות ומשתלמות יותר ביחס לערים במרכז ואפשר ליהנות מהגעה נוחה ומכל האיכויות וחגיגות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

איך לבחור אולם אירועים באשדוד והסביבה? לפניכם מספר טיפים לבחירת המקום הנכון לחתונה מנצחת.

קונספט מסוג אחר

רוצים שהחתונה שלכם תהיה אחרת משל אחרים? הכל מתחיל ברעיון שעומד מאחורי הלוקיישן. נסו למצוא אולם אירועים שמציע אווירה מסוג אחר כמו ריזורט או כפר נופש בו אפשר ליהנות מכל העולמות באולם אחד. למשל, עמדות גסטרונומיות המגישות מטעמים המתכתבים עם מטבחים מהעולם כך שהאורחים יוכלו להרגיש שהם בחו"ל מבלי לצאת מגבולות הארץ ולטעום מעדנים מקצוות תבל.

שימו דגש גם על מקום שמעצב את האווירה המשתנה לפי הצרכים הייחודיים שלכם מבחינה מודולארית, שאפשר לעבור בין אזורים וחללים שונים ולשנות אווירה ואטמוספירה – בית קפה, בר, אולם בו נערכת הסעודה המרכזית או המסיבה, חופה המרחפת על מים בעיצוב פוטוגני.

כיום אפשר למצוא באזור אשדוד אולמות אירועים הפועלים כמו קלאב הכל כלול עם שוק שמדמה שוק רחוב שוקק חיים אבל ברמה הגבוהה ביותר עם אוכל מיוחד וכן פינות הסבה נעימות וכל אזור מעוצב בצורה ייחודית, כדי שהאורחים ירגישו שהם נמצאים במקום שלוקח אותם למסע חווייתי.

חפשו מקום שמשלב בין חוץ לפנים, כדי שתוכלו להתחיל את האירוע בחוץ ולסיים אותו בפנים או לאפשר לאורחים היכן להיות בכל רגע נתון במהלך החגיגה. 

גסטרונומיה מדוגמת כמו במסעדות שף

מומלץ לבחור אולם אירועים באשדוד והסביבה שיודע לרקוח מטעמים מחומרי גלם איכותיים ומשובחים אשר נבחרו בקפידה ומוצגים בפרזנטציה מרהיבה.

הדרך להנאה עוברת בקיבה ומעבר לחלוקה לסגנונות גסטרונומיים שונים להשקת האירוע ולשלב קבלת הפנים, כדאי ליצור ארוחה למופת שתציג את היכולות והכישורים של השף של המקום ושהאורחים ייהנו מסעודת מלכים מההיצע הכובש דרך התצוגה הראוותנית של הפתיחים, העיקריות וכמובן קולקציית קינוחים שתשאיר טעם מתוק בפה.

תפאורה מעוררת השראה ויחס VIP לאורחים

אל תתפשרו על אולם אירועים מפתיע ומרגש כבר בעיצוב ובכניסה אליו – מנהרה עשירה בצמחייה ססגונית, שמיד מנתקת מהמציאות והשגרה שבחוץ ומכניסה לאווירה מחשמלת, בריכות מים, חופה מרהיבה, שולחנות עץ וריהוט אלגנטי, גופי תאורה נוסטלגיים, גופי תאורה שמייצרים אפקטים מיוחדים ופרטים קטנים שתורמים לנופך הרומנטי והקסום.

בדקו גם אם מדובר באולם שיכול להכיל את כמות המוזמנים המשוערת ובצורה אוורירית ומרווחת במיוחד בתקופה הנוכחית בה רבים מחפשים את הביחד אבל עם ספייס.

שימו לב להקפדה על ניקיון וגם על יחס ושירות VIP, זמינות הצוות, בר עשיר במשקאות, בית קפה שפתוח לאורך כל הערב, אוזן קשבת מצד העובדים, כך שתדעו שהאירוע מתקתק בזמן אמת ותוכלו להתרכז במה שחשוב באמת – בחתונה ובאושר הזוגי שלכם. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן