לחצים על יוחאי עזרא להציל את הספורט בצפת – קקון:" אשמח להעביר לך את האחריות" – מחר בבוקר המועד האחרון

נותרו שעות ספורות להצלת הקבוצה הייצוגית הבולטת בצפת – הקבוצה צריכה להעביר עד מחר (ראשון) בשעה 9:00 בבוקר את הבטחונות שלה בבקרה התקציבית – אחרת צפת לא תוכל לשחק העונה בליגה הלאומית.

ראש העיר צפת, יוסי קקון שהיה נדמה שהוא לא כל כך מעוניין בספורט או יותר נכון בכאבי ראש גילה סימנים של התרככות. ככל הנראה קקון הבין שהספורט הוא הסמן החילוני היחיד שנותר בצפת ובמידה והוא רוצה לרצות את תושבי העיר החילונים והמסורתיים הוא חייב להשקיע בספורט למרות המחיר הכבד.

אוהדי הקבוצה המתוסכלים המצפים למחזור הפתיחה מול הפועל מגדל העמק (יום שלישי) עקבו בדאגה אחר ההתפתחויות האחרונות שלא בישרו טובות. הקבוצה שלא קיבלה מאף גורם רשמי הודעה על הפסקת פעילות ממשיכה בהכנותיה לפתיחת הליגה. יוחאי עזרא חבר מועצת העיר נכנס במפתיע לתמונה ועשוי להיות המושיע של אוהדי הקבוצה. על עזרא מהאופוזציה הופעל ביום שישי האחרון לחץ כבד מתושבי צפת רבים לסייע לקבוצה ולקחת את הספורט לאחר עזיבתו המפתיעה של שלום אלבז. "צפת במלחמה מחיזבאללה ואין לנו רגעי נחת כלל מלבד הספורט", אמרו האוהדים לעזרא. עזרא העלה פוסט בערב שבת בדף הפייסבוק שלו מה שנתן תקווה לאוהדים: "בימים האחרונים פנו אליי מאות אוהדים שמוכנים לתרום ולגייס את הסכומים הדרושים – קקון קבל החלטה טובה אנחנו נגבה אותך גם מהאופוזיציה נגייס ונתגייס.

ראש העיר, קקון לא נשאר חייב והגיב לעזרא בצורה מעודדת בדף הפייסבוק שלו: " יוחאי היקר, אני שמח מאוד על כך שאתה מוכן לקחת את המושכות, במיוחד כשאתה מכיר את הנתונים והמספרים. כידוע, המצב הכלכלי של הרשות אינו מאפשר לקחת שום סיכון, ולצערי, מעבר לגרעון על הנייר, ישנם סיכונים ממשיים נוספים, במיוחד בתחום התקציב. חשוב לציין שגם חובות העבר מהווים נטל משמעותי שאי אפשר להתעלם ממנו בשלב זה. בנוסף, נצטרך להיות זהירים ולוודא שהמחויבות שלך היא ארוכת טווח, כדי שלא נגיע למצב שבו תהיה חרטה לאחר מספר חודשים, מה שעלול ליצור ציפיות ואכזבות אצל האוהדים. אם אתה מוכן לקחת את האחריות על הקבוצה, אשמח להיפגש ביום ראשון, להציג בפניך את הכלים שברשותנו, ולהעביר לך את האחריות על הקבוצה ועל מצבה הכלכלי,ממתין לשמוע ממך. לכתבינו נודע שראש העיר אף מוכן להעלות את התקציב למיליון שקל לעומת 650 אלף ש"ח. גם במשרד הספורט מוכנים לסייע. מיליון שקל מענק ממתין לצפת אצל השר מיקי זוהר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן