לפני מאבק הצמרת בנתניה: צפת שבה לנצח – גברה על נצרת עילית

שבוע לפני שצפת יוצאת למשחק חוץ מול המוליכה, אליצור נתניה, שברה הקבוצה המקומית רצף של 2 הפסדים בניצחון חשוב בבית על הפועל נצרת עילית, 73:80,(38:31).

בצפת הבינו שחייבים לעצור את התדרדרות שהחלה בתבוסה הכואבת ברמת השרון והמשיכה בהפסד לאחרונה כרמיאל בניצחון ביתי על נצרת עילית המתאוששת. נצרת עלית שפתחה את העונה לא טוב הגיעה לצפת עם מאזן נאה של 4 ניצחונות רצופים. חניכיו של המאמן שלום (פופי) חדד ראו מול עיניהם ניצחון בלבד על מנת שימשיכו במטרתם לסיים בפלייאוף העליון.  על הפתיחה הוליכה צפת שחסרה את תום סלוצקי הפצוע, 2:8, אך עד תום הרבע חזרה לסורה וסיימה בפיגור של, 19:14.

עד תום המחצית היה משחק צמוד שהסתיים ביתרון קל לאורחים, 31:28. זיק לתקווה להמשך לצפת כשסיימה את הרבע השלישי ביתרון של נקודה,52:53. ברבע האחרון שחקני צפת הפגינו רוח לחימה על מנת לא לפספס ניצחון. 4 דקות לסיום, צפת הוליכה בעשר נקודות, 59:69. צפת המשיכה את יכולתה הטובה בדקות האמת והשיגה את ניצחונה התשיעי העונה, 73:80. צפת הוכיחה שוב שביתה הוא מבצרה והיא לא מתכוונת להפסיד נקודות במשחקים ביתיים. לצפת קלעו: קולעי הנקודות
עופר דיגמל 25, איתי אלון 14,שגב קרליק 11,רז מור 10,לירן שווראצוולד 9,מתן סונגו 8,גיא גרנשטיין 4. כאמור במחזור הבא תתארח צפת בנתניה שרוצה לשמור על מקומה בראשות הטבלה ולגמול לצפת על הפסדה בסיבוב הראשון. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן