לפני שמארחים את מכבי ת"א מפסידים לחולון – גליל עליון ספגה את הפסדה השלישי העונה 68:80

שבוע לפני שהפועל נופר הגליל העליון מארחת בכפר בלום (הכרטיסים אזלו) את האלופה מכבי תל אביב, ספגת את הפסדה השלישי העונה במבצרה של הפועל חלון שטרם הפסידה בביתה.

(צילום: מנהלת הליגה – דודי אוחיון.

חולון פתחה בחמישייה עם ג'ו רגלנד, פרדריק בורדיון, רפי מנקו, כריס ג'ונסון וסטיב זאק, גליל עם אייק אירבו, שאבון לואיס, אייזיה אייזנדורף, נמרוד לוי וגבריאל צ'אצ'אשווילי. השינויים בחמישייה המקומית נשאו פרי ואמנם לואיס קלע את הסל הראשון במשחק, אבל צליפות של ג'ונסון ומנקו מבחוץ נתנו לחולון יתרון 2:12. אייזנדורף ואירבו שיפרו את המצב של קבוצתם בהתקפה, אלא שבצד השני רגלנד איפס את הידית ודאנק גדול של מייקל קייזר שעלה מהספסל קבע כבר 8:24. החברים מהקולג' ג'ונתן סטוב וברייס וושינגטון מיזערו נזקים, אבל קייזר סגר את הרבע ביתרון 13:25.

סטיבן גריי הצטרף לרשימת הקלעים ושמר על פער דו-ספרתי, רגלנד שוב העביר הילוך ובפעולות נפלאות הגדיל ל-17:32. לוי מצא את צ'אצ'אשווילי לסל בצבע, בורדיון הגיב בשלשה, אבל אירבו ואייזנדורף מיד ענו בצד השני וצימקו ל-35:25 באמצע הרבע השני. דאנק של לוי סגר 10 נקודות ללא מענה שפתחו את המשחק מחדש, זאק קטע בצורת קצרה בסגול אבל לוי המשיך לצמק, 37:31. ג'ונסון הקפיץ מחדש את הקהל עם סל ועבירה, קליעות עונשין של איתי מושקוביץ ואירבו שלחו את גליל להפסקה בפיגור 40:34.

רגלנד שוב חימם את הידית עם מהלך של 4 נקודות וביחד עם זאק וג'ונסון פתח פער דו-ספרתי, 36:48. עומר טל היה אחראי על שינוי המומנטום, גליל הידקה את ההגנה, גיא פניני עוד שמר זמנית על היתרון אלא שטל הפגיז שלוש שלשות, אייזנדורף הוסיף אחת משלו והאורחים לקחו את היתרון אחרי ריצת 4:19, 52:55. פניני וג'ונסון ניסו לעצור את המומנטום, אירבו הגיב מחצי מרחק וברייס וושינגטון בג'אמפר נקי מאיזור קו העונשין סגר רבע גדול באדום, 56:59 לעולה החדשה.

פניני וטל המשיכו להיות המוציאים העיקרים לפועל בשני הצדדים וסלים של וושינגטון ומושקוביץ קבעו 61:65. בורדיון קלע שלשה חשובה מהפינה, גריי חטף וגם הכניס כדור יפה לזאק שהשיב את היתרון בסל ועבירה, 65:67. גריי הוסיף שלשה נוספת במעבר ופניני עם צליפה משלו סגר 12 נקודות ללא מענה ושלח את ברק פלג לפסק זמן בפיגור 73:65. קייזר פתח כבר פער דו-ספרתי, אירבו עצר ריצת 0:14 מהקו אבל פניני בשלשה ועבירה סגר את הסיפור, 66:79. גליל המשיכה להילחם וניסתה ללחוץ על כל המגרש, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי ובסיום 68:80 לחולון.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן