מאילו הופעות תוכלו להנות באזור הצפון?

אם אתם גרים באזור הצפון ואתם מחפשים להנות מהופעות המאמר הבא הוא בשבילכם. זה הזמן להכיר את מגוון ההופעות המובילות באזור.

הופעות בצפון לילדים

אם יש לכם ילדים קטנים ואתם מחפשים הופעות קרובות בצפון עבורם, הנה שני מופעים מצוינים לילדים שקיימים באזור הצפון. 

דוד חיים – קסם של דוד

הצגה נהדרת לגילאי 2-7 עם כוכב הילדים דוד חיים. הצגה שבה הילדים יפגשו את הדוד חיים האהוב המחפש את הילד שבו. הצגה שמבינה ילדים ומחזירה גם את ההורים לעולם הילדות. בואו להנות משלל שחקנים, רקדנים ושירים אהובים ומוכרים של כוכב הילדים דוד חיים. את ההצגה הזו תוכלו לרקוד בהיכל התרבות של קריית מוצקין וגם בחיפה. 

ההצגה העץ הנדיב

ההצגה העץ הנדיב מוצגת על ידי תיאטרון הילדים הישראלי והיא מבוססת על הסיפור האהוב והמוכר. בהצגה יוכלו הילדים ללמוד על מערכת היחסים של הילד והעץ ועל נתינה ללא תנאי. ההצגה מתאימה לילדים בגילאי 3-7 ותוכלו לראות אותה במגוון תיאטראות באזור הצפון. 

הופעות בצפון למבוגרים

מופע הסטנד אפ של יונה קפח

יונה קפח הינה סטנדאפיסטית, קומיקאית וכוכבת רשת ישראלית. כיום היא עולה על הבמה במופע סטנד אפ מצחיק במיוחד עם מגוון בדיחות מקוריות על עצמה ועל זוגיות. מדובר על סטנד אפ נשי חכם, שנון ומאוד מצחיק. את המופע תוכלו לראות בעפולה. 

מופע הסטנד אפ של אורי חזקיה

אורי חזקיה, הסטנדאפיסט המוכר והאהוב במופע סטנדאפ קורע מצחוק על החיים עצמם ועל סיטואציות שקורות לכולנו בחיי היום יום. מופע צבעוני עם המון קטעי מוסיקה שפשוט מפיל מצחוק ועושה טוב לנשמה. את המופע הזה תוכלו לראות בקיבוץ כברי הנמצא בגליל המערבי. 

הופעה של חיים משה

חיים משה, הזמר הישראלי המוכר והאהוב במופע מוסיקלי בסגנון ים תיכוני, ישראלי, מזרחי, עם כל הלהיטים הגדולים של שנות ה-70,80,90 ושנות ה-2000. מופע שמתאים לכל מי שאוהב נוסטלגיה ישנה וטובה. תוכלו להנות מהמופע הזה בעיר חיפה. 

המחזה ינטל

ינטל הוא מחזה מוכר אשר נכתב על ידי יצחק בשביס ולאה נפולין וכיום הוא מוצג על הבמות בגרסה מחודשת. בעלילת המחזה מוצגת ינטל, צעירה, בתו של הרב בקהילה היהודית בעיירה יענאב. ינטל לא מסכימה עם המסורת היהודית שבה מיקומה של האישה הוא נמוך משל הגבר ולכן היא יוצאת כנגד זה ומבקשת ללמוד תורה כמו כל הגברים. היא מתחפשת לגבר, הולכת ללמוד ועל הדרך משדכים לה את הדסה. את הקומדיה הזו תוכלו לראות בעיר חיפה. 

אסי כהן במופע שאולי

את אסי כהן הקומיקאי כולם מכירים וגם את הדמות המצחיקה של שאולי. אסי עולה עם דמות זו על הבמה במופע קומי יחיד העוסק בגלגול נשמות, טבעונות ועוד נושאים העולים בסדר היום של החברה הישראלית. תוכלו להנות ממופע זה בעיר עכו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן