מדהים: קבוצת הנוער של מ.ס. חצור העפילה לשמינית גמר גביע המדינה

קבוצת הנוער של מ.ס. חצור ממשיכה להיות הסינדרלה בגביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן . אחרי שהדהימה את בית"ר חיפה מהליגה הארצית הדיחה היום (שבת) את הפועל מטה אשר מאותה ליגה והעפילה לראשונה בתולדותיה לשמינית גמר גביע המדינה, שם יחכו לה הקבוצות הבכירות מליגת העל.

מ.חצור

כ-300 מתושבי חצור בהם ראש המועצה, שמעון סויסה, הגיעו למגרש העירוני בחצור. למרות אווירת החג והעידוד המקומי, הקבוצה האורחת ממטה אשר כבשה ראשונה כבר בדקה השביעית,1:0. מאז אותה דקה שלטה חצור במשחק והחלה לתקוף גלים את שערו של נתנאל דלויה. תשע דקות לסיום המחצית הראשונה, הקהל המקומי נשם לרווחה. זיו בן שמול (המצטיין במשחק) הוכשל ברחבת מטה אשר. השופט הורה ללא היסוס על הנקודה הלבנה. דוד בנג'ו בעט מדוייק, פנימה ואיזן ל-1:1. 

במחצית השנייה המשיכו חניכיו של ג'קי מלול לתקוף את שער האורחים, אך סבלו מחוסר מזל כדי לפצח את הגנת מטה אשר הצפופה. בדקה ה-70 הורחק אליאור אביטן האורח לאחר הכשלה מכוונת של שחקן חצור. הקבוצה המקומית המשיכה בלחץ על מנת להכריע את המשחק בזמנו החוקי ולא לגלוש לדקות הרכה. רק בתוספת הזמן כששחקני הקבוצות כמעט ונערכו לתוספת של 30 דקות הארכה, נכבש שער הניצחון לחצור. זיו בן שמול במבצע אישי חלף על פני ארבעה משחקני מטה אשר וממרחק של -20 מטר בעט חזק פנימה והכריע את המשחק,1:2.

מייד לאחר שריקת הסיום, רצו שחקני חצור אל היציע המקומי על מנת להודות לקהל האוהדים על תמיכתו החמה.

הנהלת הקבוצה הבטיחה לשחקנים ארוחת ערב ואירוח במלון. המאמן מלול, הזכיר לשחקנים שמייד לאחר החגיגות הם צריכים להערך למשחק הליגה הקרוב מול מ.כ. נהריה במחזור הקרוב.  


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן