כל מה שרציתם לדעת על סוגסטיה

מי מאיתנו לא היה רוצה להצליח ולהיכנס אל תוך התת מודע? מי מאיתנו לא היה רוצה להבין איך לשכנע אחד לעשות משהו? לחשוב על משהו או להגיד משהו? סוגסטיה היא למעשה פעולה בה אדם משתכנע לחשוב או להגיד משהו שעלה בדמיונו בעקבות פעולה אותה עשה אדם אחר. התנאי הוא שהשינוי המחשבתי הזה נעשה דרך התץ מודע. 

לכולנו יש תת מודע, בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא. פסיכואנליתיקנים יגידו כי התת מודע אחראי לתשעים אחוז מהבחירות וההחלטות אותן אנחנו מקבלים בכל יום. למה בחרתם לאכול גבינה ולא טחינה? למה בחרת בחולצה האדומה ולא בחולצה הצהובה? כל אלו, מהחלטות קטנות ועד החלטות כבדות משקל כמו האדם איתו אתם בוחרים לבלות את חייכם ולהביא איתו ילדים, אלו בחירות שבמידה רבה נערכות במעמקי התת מודע ומשם אלו קובעות את החיים שלכם ושל כולנו. 

לעיתים יש לנו מגע עם התת מודע באמצעות החלומות שלנו. הדברים שאנחנו רואים שם יכולים לספר לנו סיפורים עמוקים על עצמנו ועל מה שאנחנו באמת חושבים או מרגישים בסופו של דבר. 

לאורך כל הדורות ניסו בני האדם להבין איך להשפיע על אחרים 

לאורך כל הדורות ניסו רבים מכל העולם לפנות עם סוגסטיה אל התת מודע ולשנות את מחשבתו של אדם אחר ואת הפעולות בהן נקט. אלו היו המכשפים הקדמונים במצריים ואלו היו אלו שהמציאו את הבודהיזם והיוגה. אלו היו הפסיכולוגים של המאה השמונה עשרה והמאה התשע עשרה ואלו היו השמאנים בדרום אמריקה. כולם הבינו כי התת מודע הוא זה שיש בו המפתח לעולם שלם שעדיין לא ראינו ממנו כלום. 

במופע על חושי אנחנו כמובן לא יכולים להיכנס לכל מה שהוא תורה שלמה שגאונים בכל העולם ניסו לחקור. אבל אנחנו בהחלט יכולים לקבל הצצה מרגשת ומפתיעה תוך כדי מופע לעולם שמעבר. 

צריך לדעת איך לעשות את זה 

חישבו כמה זה מסובך ומורכב לנהל מופע סוגסטיה על חושי. מצד אחד המטרה של המופיע היא להשפיע על מי מהקהל לעשות דבר זה או אחר, לחשוב על מספרים מסוימים או להיזכר פתאום בשם של בת הזוג שלו מהעבר, כל זה תוך כדי מופע מול הרבה מאוד עיניים בוחנות. 

אבל כנראה שזו גם הגדולה של המופע הזה. זה מה שהופך אותו למופע שכל כך כיף לראות אותו. מדובר על מופע שהוא כיף טהור משום שאלמנט ההפתעה, כל פעם כאשר זה מצליח, כאשר באמת יש מי שחושב פתאום אחרת, נוהג אחרת, עושה משהו שלא ציפינו בכלל שיעשה, עושה את זה ומשאיר אותנו, את המביטים בו מרחוק עם פה פעור. 

אז למה אתם מחכים?

מופע על חושי הוא מופע לילדים ומבוגרים והוא מופע המרכז בתוכו את כל מה שיכול להפתיע כל אחד. מדובר על חוויה מרגשת ומרתקת שתשאיר כל אחד באולם עם פה פעור. אם אתם רוצים לראות מופע כזה, להזמין אותו לאירגון שלכם או להביא אותו לאירוע משפחתי, זה הזמן שלכם לעשות את זה. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן