דברים לעשות במתחם התחנה תל אביב

האווירה הנוסטלגית של מתחם התחנה אופפת מכל הכיוונים – זירת הבילויים של תל אביב הנושקת לשכונת נווה צדק ויפו העתיקה, מול חוף עלמה התל אביבי, קרוב לגן צ'ארלס קלור היא בין הלוקיישנים האטרקטיביים למי שאוהב סגנון חיים. 

מתחם התחנה ששוחזר כמו תחנת הרכבת ההיסטורית שחיברה בין עיר הבירה לעיר הגדולה לאחר שעברה טלטלות במהלך השנים ותהפוכות רבות מיצבה את עצמה כמקום שכולו החיים הטובים – שופינג, אוכל, חיי לילה, נוף לים.

המתחם עצמו שמר על צביון היסטורי מרגש בין אם זה הקרון האגדי שניצב בפתח ומקבל את פני הבאים או המסילות עצמן שהפכו לאתר צילומים נחשק והביתנים היפים, ערוגות הפרחים ביניהם.
קל מאוד להגיע למתחם התחנה וכדאי לדעת שבצמוד יש אתר חנייה בתשלום אחיד לבאים בכל שעות היום. 

שופינג איכותי בשיא הסטייל

מתחם התחנה בתל אביב מציג היום מגוון פעילויות ובילויים בכל הסגנונות, כך שכל שצריך זה רק לבחור כיצד ליהנות. אם חשקתם בקניות תגלו במתחם חנות של סוהו המציגה מגוון אקססוריז, כלים מעוצבים ופריטים מיוחדים לבית וכן תכשיטים, צעצועים לילדים ועוד. כמו כן, גאיה חנות למשחקי חשיבה ואתגרים לכל המשפחה בה משחקי חשיבה ואסטרטגיים מיוחדים. 

במתחם גם גלריה בשם MIXTURE המתמחה באמנות עכשווית ומציגה פרויקטים מגוונים וחדשניים שנוצרו על ידי אמנים ומעצבים מתחומים שונים. הגלריה גם פועלת בשיתוף אמנים בינלאומיים מקומיים. אגב אמנות, בתחנה תמצאו גם את ארטנובה המשתמשת בטכניקה ייחודית בה מברשת הצבע המוכרת הוחלפה בפיסות בדים והציורים הרכים עוברים דיקור באמצעות סיקור – מגוון יצירות ייחודיות בטקסטורות יוצאות דופן. 

אוכלים, שותים ונהנים במתחם התחנה

החוויה הקולינארית היא חלק בלתי נפרד מהבילוי במתחם התחנה. יש כאן היצע של מאכלים ממטבחים בינלאומיים. למשל, מסעדת רג'ינה הפועלת במבנה מהמאה -19 בעלת חצר פנימית פסטורלית ומציע תפריט על בסיס עדות ישראל השונות ומטבח כשר. בין המנות שניתן לאכול כאן: סטייק פרגית, המבורגר כולל גרסה בת 3 קומות, שווארמה, קבב עגל וכן מבחר דגים וסלטים. 

מועדון האוכל השמח טש וטשה בעל נציגות במתחם והוא יפגיש אתכם עם האוכל הגיאוגרפי בטאץ' יפואי עכשווי. באווירה שמחה ואנרגטית תוכלו לטעום מנות דוגמת חצ'אפורי, שהינו מאפה גבינות מסורתי, צ'ברוקי (סהרוני בצק במילוי בשר עגל טחון), חינקלי במילוי בשר של עגן טחון ועשבי תיבול שמעשירים את המנה.

נציגת האוכל האיטלקי שמביא את הניחוחות של ארץ המגף ישירות לתל אביב היא האיטלקית בתחנה. מגוון פיצות, פסטות, מיני רביולי, ניוקי פטריות וערמונים, דגים על הגריל וכן מנות לילדים באווירה איטלקית חמימה ומזמינה, ממש כמו באיטליה רק מבלי להמריא.

ויקי כריסטינה משלב בין מטבח טאפאס בשיק ספרדי אותנטי עם מנות אהובות כמו המבורגסה וקסו פריטו וכריסטינה היא בר היין בין פסלי הפסיפס בו ניתן לטעום מיינות ומשקאות אקזוטיים. 

חובבי המוסיקה לא יוותרו על הופעות במתחם התחנה – טרמינל 4 הוא מועדון מוסיקלי שמרבה לארח אומנים להופעות חיות בלתי נשכחות. 

לנים קרוב למתחם לאירוח כיפי בעיר הגדולה

במתחם התחנה מרבים לקיים גם הופעות ופעילויות לכל המשפחה במועדים מסוימים ובסופי שבוע. במתחם פועל גם בית ספר לעיצוב והום סטיילינג וכן לצילום בסמארטפון ואפשר בהחלט לשלב בילויים באווירה מהנה במקום. אם אתם רוצים להרגיש את תל אביב עד המקסימום כדאי להתארח במלון דירות מפנק קרוב למתחם התחנה, לטיילת וכמובן לים עם דירות נעימות ומאובזרות היטב, ארוחת בוקר עשירה בלוקיישן מנצח כדי שתוכלו לשוטט ולבלות במתחם התחנה ובאתרי הבילוי הסמוכים. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן