מהפך בצפת:ש"ס חזרה להנהיג את המועצה הדתית – לחיאני נבחר כראש המועצה

לאחר 16 שנה שבה תנועת ש"ס בצפת לשלוט במשרדי המועצה הדתית בעיר. נהוראי לחיאני הוא מעתה ראש המועצה הדתית בעיר צפת לאחר שקיבל את אמון חבריו בבחירות שנערכו בצפת. בישיבה השתתפו השר לענייני דתות יעקב אביטן, ראש העיר צפת, שוקי אוחנה, רב העיר, שמואל אליהו, המועמדים,חברי המועצה הדתית וחברי מועצת העיר.

עבור ש"ס זה הישג ענק. מאז שהרב שלמה חדד (כיום ממלא מקום ראש העיר), ניהל את המועצה הדתית לא עמד נציג מטעמה כראש המועצה הדתית. לחיאני זכה בתמיכת 2 נשים שזה כבר מהפך כשלעצמו כשמדובר בנציג חרדי. חברת מועצת העיר ויקי אלקבץ שצידדה בבחירתו של לחיאני מאז שהועלה שמו כמועמד דאגה שהנשים במועצה הדתית, פרסי עברון (קדנציה שנייה) ולאה אוחנה ייתמכו בלחיאני. " ברכות להצלחה ליו"ר הנבחר, החבר נהוראי לחיאני וליתר חברי המועצה הנבחרים", ברכה אלקבץ, שהוסיפה:"נעים לי לציין, שנתנה לי זכות להיות שותפה בבחירה".

לחיאני הגיב על בחירתו: "אני נכנס לתפקיד בחרדת קודש, אני מבין את גודל החשיבות והאחריות, למעשה בעשור האחרון אני עוסק יום יום בצרכי ציבור, תפקיד יו"ר מועצה דתית זהו תפקיד עם אחריות גדולה מאוד בתקופה הקרובה אני אלמד ואבחן לעומק את כלל התחומים, המטרה והחזון שלי הוא להנגיש ולהאהיב את שירותי הדת בעיר הקודש צפת, לכל המגזרים, אין לי ספק שביחד עם כל חברי המועצה הדתית ובראשם מורנו המרא דאתרא הרה"ג הרב שמואל אליהו שליט"א שנפעל יחד בהכוונתו נוכל להגיע להישגים ולקדש ש"ש".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן