מזל טוב: ניצחון ליגה ראשון העונה בחוץ וניצחון שלישי ברציפות לצפת – גברה בהארכה על קאסם 89:87

על זה נאמר זה לא נגמר עד שזה נגמר. כשהשעון הורה על 00:04 לסיום המשחק וקבוצת מ.ס. דניאל צפת הייתה בפיגור 86:87, זרק אופק בן יעקב סל בהתאבדות של שלוש נקודות והעניק לצפת ניצחון ראשון העונה בחוץ וניצחון ליגה שלישי ברציפות שמסייע לה לברוח מהתחתית הבוערת.

צילומים: עילאי אלעד – מנהלת לאומית.

במשחק מותח ודרמטי שהיה צמוד לכל אורכו ונערך באולם זיסמן ברמת גן גברה צפת לאחר הארכה, 89-87. למאמן יוסי בונן שהובא בתמיכתו של ראש העיר שוקי אוחנה זה היה ניצחון ליגה שלישי ברציפות מה שמקנה לו 100 אחוזי הצלחה. לצפת יש כעת 6 ניצחנות ותקווה להשיג את השביעי כבר במחזור הבא בבית מול גלבוע הגליל.

צפת פיגרה בשלושת הרבעים. הרבע הראשון הסתיים ביתרון קטן למארחים, 27-28. הרבע השני הסתיים בפיגור של 5 לצפת, 41-46. הרבע השלישי ירד ההפרש לטובת כפר קאסם ל-2 הפרש,64-66. הרבע האחרון הסתיים בשיוויון של 80:80 והוריד את הקבוצות להארכה ולעוד 5 דקות משחק תודות ל- 2 איבודי כדור של תומר כהן שהיה חלש במשחק עם אחוזי קליעה גרועים ואיבודי כדור רבים כולל בהארכה.

קולעי הנקודות לצפת: דניאל קופרברג -23, יובל מיכאלי – 21, מקסים רומנוב – 11, איתי גליק – 10, אופק בן יעקב – 9, דביר אוחנה-8, תומר כהן – 6.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן