מכוונים גבוה: שי זלץ מגליל עליון סיכם בצפת – הצטרף למתן סונגו מהפועל חיפה

בקבוצת מ.ס. צפת מהליגה הארצית ממשיכים בבניית הסגל לעונה הקרובה ולפי איך שזה נראה כעת, בקבוצה מכוונים גבוה לעבר מקומות 1-4. שי זלץ, הוא השם החם ביותר שהחתימה צפת לעונת המשחקים הקרובה.

צילום: דף הפייסבוק של שי זלץ.
צילום: דף הפייסבוק של שי זלץ.

זלץ בן ה-22 (1.91) רכזה של הפועל גליל עליון מהלאומית שסייע לה במאבקי ההשארות ניאות לאחר מו"מ מייגע עם הנהלת צפת לחתום בקבוצה. הנהלת צפת, סרבה לדרישת השחקן להשתחרר מהקבוצה במידה ויקבל הצעה מליגת העל. זלץ שיחק לפני כשנתיים עם הפועל גליל גלבוע בליגת העל. קודם לכן השתייך לנבחרת האקדמיה של ישראל.  

זלץ מקיבוץ מחניים השוהה כעת בטיול בחו"ל הצטרף למתן סונגו הגבוה שחתם בצפת מספר ימים קודם לכן. סונגו (28 -2.05) המשחק העמדת הסנטר סייע בעונה החולפת להפועל חיפה להעפיל לליגה הלאומית. סונגו כמו זלץ, גם הוא  בוגר מחלקת הנוער של הגליל העליון ששיחק גם במכבי קרית ביאליק בלאומית, אמור לפתור את בעיית הגבוה בצפת. 

מאמנה של צפת, שלום (פופי) חדד שקיבל אור ירוק מהנהלת הקבוצה להחתמת השניים לא מתכוון לעצור בשניים שכבר חתמו והוא במגעים להחתמת שחקן נוסף מהרמות הגבוהות. 

ביום שני הקרוב ייערך באולמה של צפת מבחנים לשחקנים נוספים. כבר כעת ברור שדן ווליס המצוין לא ימשיך בקבוצה. ווליס עזב למרכז עקב עבודה.

בהנהלת הקבוצה ישנה שביעות רצון גבוהה מעיריית צפת והעומד בראשה, אילן שוחט על הסיוע המוקדם המסייע להתנהלות טובה ומהירה יותר בהבאת שחקני רכש ובסיכום עם השחקנים הקיימים להמשך הישארותם בקבוצה. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן