מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "המרכז האונקולוגי של זיו בצפת עומד בסטנדרטים המתקדמים ביותר"

מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, משה בר חיים, ביקר במרכז הרפואי "זיו" בצפת על מנת להתרשם מקרוב מעבודת הצוות במערך האוקולוגי ומהחידושים האחרונים במקום.

ד"ר יונינה טובה מנהלת מכון ההקרנות בזיו ומנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, משה בר חיים בסמוך למכשיר ה"אתוס" החדש לטיפולי הקרנות ב"זיו". צילום: המרכז הרפואי "זיו".

במהלך הסיור נפגש בר חיים עם מנהל המרכז הרפואי, פרופ' סלמאן זרקא. בפגישה הוצגה סקירה על מיקומו המרכזי של זיו באיתור וטיפול במחלת הסרטן והיתרונות של מתן מענה שלם ככל האפשר עבור תושבי הצפון.
מאז שהוקם, המערך האונקולוגי הלך והתפתח, הצטרפו רופאים מומחים וצוות רב מקצועי ורחב של מטפלים. בנוסף לצוות רפואי המיומן, במרכז מופעל ציוד מעולה ולאחרונה נוסף מכשיר ה"אתוס", המיועד לטיפול בהקרנות מהמתקדמים בעולם.

מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הודה למערך הטיפול האונקולוגי על עבודתם המסורה ואמר: "המרכז האונקולוגי של זיו עומד בסטנדרטים המתקדמים ביותר. יש ליצור שיתופי פעולה בין כלל הגורמים הרלוונטיים כדי להמשיך את תנופת הפיתוח ולתת את השירות והטיפול הטובים ביותר לתושבי הצפון". מנהל המרכז הרפואי הפרופ' סלמאן זרקא סיכם את הביקור: "הטיפול בזיו נמצא בחזית הטכנולוגיה והידע. אנו פועלים כל העת כדי לחזק את מערך הטיפולים האונקולוגיים ונקדם כל שותפות כדי להמשיך במגמה זו לצד פיתוח שירותים נוספים לטובת בריאות הצפון". יצוין כי המרכז הרפואי זיו פתח לאחרונה את "אונקוליין", שירות ייחודי שנותן מענה שלם ואישי עבור כל מטופל ומטופלת.

האגודה למלחמה בסרטן הינה ארגון ללא כוונות רווח וכל שירותיה ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור בלבד. האגודה פועלת בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, האיבחון המוקדם וכן שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים. באגודה פעילים בקהילה המקומית כ-3,500 מתנדבים הפרוסים בכ-70 סניפים בכל רחבי הארץ, השותפים לקידום המאבק בסרטן באזור מגוריהם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן