ערב שבת בצפת: אבנים הושלכו על מכונית נוסעת -"זה היה יכול להסתיים באסון"

את ביקורם בצפת ביום השישי האחרון לא ישכחו זמן רב בני זוג צעירים מהמרכז ולא בגלל אטרקציה חדשה שנוספה בעיר אלא בגלל, אבנים שהושלכו אל מכוניתם בערב שבת.

צילום: זוהר שחרור.

זוהר שחרור סטודנט בן 25 יליד צפת בסך הכל רצה להציג את ארוסתו רחל בפני משפחתו בסבב שהחל בצפת ואמור להסתיים בבית אחותו בראש פינה. 20 דקות לאחר כניסת שבת, מכונית הטויוטה של בני הזוג עשתה דרכה ליציאה מצפת מכיוון השכונה הדרומית, ברחוב דוד אלעזר – בקטע שבין שכונת עופר לשכונת גני הדר, נבהלו בני הזוג כשמטר אבנים הושלך לעבר מכוניתם. מעוצמת הפגיעה, השמשה ניזוקה. אבן נוספת פגעה בחלון בצד של רחל שישבה לצדו של זוהר שחרור שהצליח בקושי להשתלט על הרכב בסיבוב. במבט חפוז הצליחה רחל להבחין בדמויות הנמלטות מהמקום. בכיכר היציאה מצפת עצרו בני הזוג על מנת להרגע ולהודות לאל שהפגיעה הייתה ברכוש ולא בנפש. הוגשה תלונה במשטרת צפת שגבתה עדות ופתחה בחקירה.

לטענת זוהר שחרור, התרחש פה נס וזה יכול היה להסתיים באסון. " יש מצב שנהג אחר היה נוהג אחרת – למזלי התאוששתי מהר ולכן לא איבדתי שליטה בסיבוב". עוד הוסיף, שחרור: "צר לי ועצוב לי לאן העיר הזו מידרדת, לא הגיוני ולא נתפס, אני קורא לפרנסי העיר לעשות הכל כדי שדברים כאלה לא יחזרו בעתיד. העיר חשובה לי". ממשטרת צפת נמסר כי חוקרים אספו ממצאים והחקירה בעיצומה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן