לא למתחילים בלבד: 8 פרויקטים שאתם חייבים לכלול בתיק עבודות UX UI שלכם

בתחום חווית המשתמש ועיצוב ממשקי משתמשים, תיק עבודות איכותי שווה זהב. תיק עבודות מוצלח יוכל להביא לכם פרויקטים רבים נוספים בתחום UX UI. בין אם אתם מתחילים ובין אם יש לכם ניסיון, אלה הפרויקטים שאתם חייבים לגוון בעזרתם את תיק העבודות הייצוגי שלכם. 

  1. פיתוח תבנית ייחודית ומרהיבה

נכון, פלטפורמות כגון וורדפרס או וויקס מציגות מגוון תבניות מוכנות מראש, אבל מרוב שפע, חסרה מקוריות. עיצוב ux ui יכול להתבלט היטב אם חוזרים ליסודות ובונים תבנית מיוחדת ומרהיבה לאתר או לבלוג. לעצב תבנית המעוררת רושם מצוין ושתוכל להשיג יותר המרות – זה משהו שמדבר להרבה בעלי אתרים ועסקים. 

  1. עיצוב אתר תדמיתי אומנותי

בתיק העבודות כדאי לכלול גם אתר פחות שגרתי, שנועד להציג תדמית של עסק, אישיות, מוסד ציבורי וכדומה. פה נמדד המעצב ביכולת הבנה עמוקה של הלקוח והעברת המסר בדרך ייחודית. 

  1. עיצוב שהופך למשאבת לידים

חווית משתמש לא מתחילה ונגמרת באפליקציות מורכבות. פיתוח חווית משתמש, שנתפסת כמנצחת בין רגע, בא לידי ביטוי נפלא בעיצוב דף נחיתה מדהים. עיצוב של דף נחיתה שברור שיהפוך למשאבת לידים מושך את העין של לקוחות, מפרסמים, חברות גדולות, משרדי פרסום ובעלי אתרים. 

  1. חווית משתמש באפליקציה מעולה

מקצועני UX UI לוקחים חלק חשוב בפיתוח אפליקציות שבאמת זוכות לכמות מפתיעה של הורדות. אפליקציה לא חייבת להיות עמוסה בפרטים או מלאה פיצ'רים על מנת להפוך לפופולרית. בתיק העבודות כדאי להכניס אפליקציה שדווקא הפשטות שלה והצורה שהיא עובדת (באופן אינטואיטיבי), יוצרים אהדה וקשר מהיר עם קהל היעד. עיצוב בזרימה ברורה ונגישה, דש בורד יעיל, ותיק העבודות ישתפר פלאים. 

  1. אתר המספר סיפור שלם

כדאי לכלול בתיק עבודות עיצוב של אתר שמספר סיפור שלם של עסק, מוצר או שירות, בצורה ייחודית ומעוררת השראה. 

  1. חנות מסחר מקוונת

מעצבי ובוני חווית משתמש נדרשים מאוד בתחום של המכירות המקוונות. דווקא לאור השגשוג בתחום, עולה הצורך בחנויות מקוריות, מיוחדות יותר, שמתבלטות מעל ההמון. בתיק העבודות מומלץ לשלב דוגמא לחנות מסחר מקוונת, באופן שהעיצוב והזרימה מביאים יותר מכירות והרבה סגירות. שילוב אזור חיפוש נגיש, זיהוי טוב של מחלקות ומוצרים, עיצוב חזותי ייחודי שמושך את העין, לא צריך יותר מזה. 

  1. אתר תוכנה כשירות (SAAS)

עיצוב אתר המוכר תוכנה כשירות לא מתחיל ונגמר באלמנטים חזותיים ויזואליים. רצוי לכלול בתיק העבודות דוגמא לאתר מסוג זה, שפועל באופן רספונסיבי. האתר צריך להיבנות באופן יעיל מבחינת קידום אתרים ומיקוד באופי קהל היעד והמשתמשים. בתיק העבודות אתר כזה מביא המון קרדיט.

  1. אתר אישי חזק

לא  לשכוח לעצב את האתר האישי שלך, בדרך הכי טובה, ייצוגית ואינטראקטיבית שאפשר. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן