צפת איבדה את יתרון הביתיות – עלולה לשלם במחיר העלייה ללאומית – תועמד לדין על התפרצות אוהד

דווקא במחזור הנעילה של הליגה הארצית, קבוצת מ.ס. דניאל צפת התגלתה במערומיה. ראשי הקבוצה בצפת בעיקר מבניין העירייה, טרם נרגעו מתצוגת הנפל של הקבוצה במשחק המכריע שהיה צריך להביא את צפת למשחקי הפליאוף ביתרון ביתיות מובהק וטרם נרגעו מהאירועים הלא ספורטיבים שהיו במהלך המשחק.

צפת לא ידעה לנצל את הבונוס שקיבלה לאחרונה בעיקר מיריבתה לאורך כל השנה, הפועל כפר סבא לסיים במקום הראשון ולהרוויח את יתרון הביתיות. מול קהל גדול ותומך צפת בעטה בדלי וספגה הפסד ראשון העונה בבית לאליצור שומרון לה היה מאזן נקודות שווה כמו לצפת. האורחים מהשומרון שהגיעו לצפת במטרה לנצח לא ציפו ככל הנראה שזה יהיה קל. האורחים הוליכו לאורך כל המשחק 102:93 (57:50) תוך כדי שהם מנצלים משחק לא מאורגן, נרפה ונטול הגנה של המקומיים. בערב כזה כשצפת משחקת מפוזר וצמד השופטים שנטה לטובת האורחים – לא היה סיכוי לקבוצתו של המאמן ליאור קרת. מאמן הקבוצה האורחת עשה שיעורי בית וידע לנצל עד תום משחק הזוי של המקומיים שלא הגיעו כלל למשחק אולי מלבד, דביר אוחנה (21 נק') ורן סבג (20). לצפת לא היה מענה לגבוהים של שומרון וקיבלה תצוגת כדורסל משון לבנובסקי שחקנה של צפת בעונה החולפת שעליו ויתרה. המשחק היה עצבני ומלא אמוציות מה שגרם לאוהד מצפת להתפרץ לפרקט ולהתקרב לשופט. הנהלת צפת דאגה להרחיקו מהמקום. האירוע החריג הועבר לאנשי האיגוד וצפת תצטרך לתת הסברים בועדת המשמעת.

למזלה של צפת, צמד השופטים לא הביא להפסקתו של המשחק. אוהדי צפת אף הופתעו שלמרות שהיה ידוע מראש שמדובר במשחק העונה, לא הייתה נוכחות של אנשי אבטחה מה שאולי היה מונע את התפרצות האוהד והשלכת חפץ למגרש. כעת צפת תצטרך להתמודד עם ההשלכות של סיום מאכזב במקום השלישי. במידה וצפת עוברת בשלום את שלב רבע הגמר כל משחקייה עד תום משחקי הפליאוף במידה וייערך משחק שלישי יייערכו בחוץ. ביום ראשון הקרוב יחלו משחקי הפליאוף וייערכו בשיטת הטוב מתוך שלושה משחקים. צפת שסיימה במקום השלישי תארח ביום ראשון (20:00) את הפועל מגידו עם קוז'יקרו. המשחק השני ייערך במגידו שלושה ימים לאחר מכן (רביעי). המשחק השלישי במידה ולא תהיה הכרעה ייערך בצפת ביום ראשון (10.04.22). יתר המשחקים: אליצור שומרון – עמק חפר. כפר סבא- מכבי חדרה. גלבוע ברוש – הפועל עכו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן